اخبار بازی

اشارات Bungie درباره IP جدید خود

خالق Halo و یکی از بازیسازان مطرح کشور آمریکا، Bungie با سایت Nowgamer درباره IP بعدی خود اشارات جدیدی کرد.

در حالی که تا هفته دیگر بانجی خود را برای عرضه Halo: Reach آماده می کند، آنها به مکان جدیدی منتقل شده و بر روی IP بعدی خود کار می کنند که قرار است طی 10 سال آینده توسط Activision منتشر شود.

برایان جرارد از بانجی در جواب به این سوال که آیا این IP جدید به صورت مولتی پلتفرم منتشر خواهد شد گفت: " آره، قطعا این هدف ماست. ما تا جایی که میشود می خواهیم این IP را بر روی پلتفرم ها و دستگاه های مختلفی عرضه کنیم.

موضوع فقط فروش نیست، ما به دنبال این هستیم که چطور ارتباط پایدارتری با طرفدارانمان به وجود بیاوریم و چطور از تکنولوژی های جدیدتر برای انجام این کار استفاده کنیم. الان زمان بسیار خوبی است که به این دستگاه های جدید وارد شویم و راه های بیشتری برای جذب طرفداران جدید به وجود بیاوریم تا آنها را قسمتی از این Universe و دنیای بزرگ کنیم. "

از طرفی دیگر بانجی تایید کرد که کار بر روی تکنولوژی و موتوری که این IP جدید 10 ساله بر مبنای آن ساخته خواهد شد شروع شده است.
برایان جرارد گفت: " این موتور هنوز در حال ساخت است، در واقع مراحل پیش تولیدش را طی کرده است و حالا که ساخت Reach به اتمام رسیده، کل تیم روی این پروژه متمرکز شده اند. "

این در حالی است که به گفته بانجی آنها قبلا برای Halo 2 و 3 موتور آن را بهتر کرده و در Reach نیز ارتقایی اساسی به آن داده بودند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا