اخبار بازی

استودیو Respawn نرخ فریم 60 بر ثانیه را برای Titanfall 2 در نظر گرفته است

نرخ فریم یکی از ویژگی‌های مورد توجه و مهم برای منتقدان و بازی‌کنندگان بازی‌های سبک اول شخص است. به همین منظور استودیوی Respawn نرخ فریم 60 بر ثانیه را برای تمامی پلتفرم‌های مقصد بازی مورد انتظار خود، یعنی Titanfall 2، در نظر گرفته است.

Joel Emslie، کارگردان هنری این بازی، در جریان مصاحبه‌ی اخیر خود تائید کرده است که استودیوی Respawn در نظر دارد تا بازی Titanfall با نرخ فریم 60 بر ثانیه بر روی تمامی پلتفرم‌های مقصدش اجرا شود و آنها در نظر دارند تا این نرخ فریم برای هر دو بخش تک نفره و چند نفره‌ی آن اجرا شود.

این مورد از آن جهت قابل اهمیت است که در دیگر بازی‌های عرضه شده نرخ فریم بخش‌های تک نفره و چند نفره با یکدیگر متفاوت است که از جمله‌ی این موارد می‌توان به بازی Uncharted 4: A Thief’s End اشاره کرد که بخش تک‌نفره آن با نرخ فریم 30 بر ثانیه اجرا می‌شود در حالی که بخش چند نفره‌ی آن دارای نرخ فریم 60 بر ثانیه است. Joel Emslie گفته این هدف بزرگی برای دستیابی برای آنها خواهد بود تا این بازی بر روی تمامی پلتفرم‌ها در هر دو بخش با نرخ فریم 60 بر ثانیه اجرا شود.

در کنار مشخص شدن این ویژگی، افراد زیادی نیز وجود دارند که مایل به دانستن اندازه رزولوشن [Resolution] نهایی این بازی هستند که البته تا بدین لحظه استودیوی Respawn در این مورد سکوت کرده است. دو بتای قابل بازی برای این بازی تا قبل از انتشار رسمی آن در نظر گرفته شده که می‌توان بر اساس آن‌ها رزولوشن بازی را تقریباً حدس زد که البته با توجه به ماهیت آن و دانستن این نکته که نسخه‌های بتا تفاوت‌های اساسی با نسخه‌ی نهایی بازی خواهند داشت نمی‌توان با توجه به آن‌ها به استدلال در مورد رزولوشن نهایی این بازی رسید. هرچند ممکن است تا قبل از عرضه‌ی نهایی Titanfall در ماه اکتبر، سازندگان روزلوشن مد نظر خود را اعلام کنند.

جدای از بازی‌بازان پلتفرم PC، علاقه‌مندان این بازی می‌توانند امیدوار باشند تا با تائید انتشار آن برای پلتفرم PS4 Neo بتوانند تجربه‌ی بهتری از این بازی کسب کنند. بر اساس شایعات PS4 Neo تا پیش از اتمام سال 2016 میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا