اخبار بازی

استودیو RESPAWN در حال توسعه یک بازی اول شخص برای Mandalorian است

منابع Insider Gaming فاش کردند که استودیو Respawn Entertainment در حال توسعه یک بازی اول شخص برای کاراکتر Mandalorian در دنیای جنگ ستارگان است.  طبق گفته منابع، در این بازی بازیکن کنترل یک شکارچی Mandalorian را در دست می گیرد. این وظیفه بازیکن است که به عنوان یک شکارچی، اهداف تحت تعقیب را مرده یا زنده بگیرید تا جوایز نقدی را دریافت کند.

به لطف جت‌پک، تحرک بالای کاراکتر Mandalorian امکان پذیر شده است، که به بازیکن اجازه می دهد تا حرکات افقی، پرش عمودی، سر خوردن از تپه ها و غیره انجام دهد. گیمپلی این بازی بسیار سریع توصیف شده است و به این ترتیب به بازیکنانی که در این سبک بازی می کنند پاداش می دهد. به عنوان مثال، سلامت بازیکن عمدتاً بر اساس کشتارهای متوالی احیا می شود. همچنین این بازی طیف گسترده ای از سلاح ها و ابزارها از جمله موشک‌انداز، قلاب، گیره‌ای برای گرفتن دشمنان و جوایز و موارد دیگر را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. این قابل درک است که بازی جهان‌باز نخواهد بود، این یک بازی خطی است که در انواع سیارات مختلف در دنیای جنگ ستارگان اتفاق می افتد.

در حالی این بازی در مراحل اولیه توسعه است و مشخص نیست که چه زمانی منتشر می شود، گفته شده است که حداقل یک یا دو سال دیگر با انتشار بازی فاصله داریم. در حال حاضر مشخص نیست که آیا بازی تجربه چند نفره خواهد داشت یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا