اخبار بازی

استودیو Respawn در حال توسعه عنوان جدیدی است

اعضا استودیو Respawn Entertainment دو تیم مجزا تشکیل داده اند و یکی از این تیم ها در حال توسعه عنوان جدیدی است. این بازی شماره بعدی Titanfall نیست.

این خبر امروز و در جریان مصاحبه سایت GameInformer با Vince Zampella رییس استودیو Respawn منتشر شد.
زمانی که از Zampella درباره تیم دوم Respawn سوال پرسیده شد، او به صورت خلاصه و اما واضح پاسخ داد: "تیم دومی وجود دارد و این تیم مربوط به Titanfall نمی شود… تیمی که بر روی Titanfall کار کرده اند، همچنان به صورت قبل به کار خود ادامه می دهند… تیم دوم ما فعلا در مرحله پیش تولید قرار دارد و تازه کار خود را شروع کرده است. در حال حاظر این تیم بسیار کوچک است."

نکته قابل توجه دیگری که وجود دارد، حضور Stig Asmussen در استودیو Respawn است. Stig Asmussen در ابتدا سال جاری در استودیو Respawn استخدام شد. او قبلا به عنوان طراح ارشد God Of War 3 در استودیو Santa Monica فعالیت کرده است. زمانی که او به Respawn پیوست، اعلام شد او در ساخت عنوان Titanfall نقشی ندارد. به همین منظور ممکن است Asmussen به عنوان یکی از افرادی که در تیم دوم Respawn حضور دارند، مشغول توسعه این عنوان جدید باشد.

علاوه بر این در طول مصاحبه GameInformer با Vince Zampella، او اطلاعات دیگری هم از استودیو Respawn و فعالیت های بعدی این استودیو اعلام کرد که در زیر به صورت خلاصه ذکر شده است:
 
– Titanfall تا به امروز "نزدیک به" 8 میلیون بازیکن منحصر به فرد دارد.

–  Zampella "در نظر دارد" یک بازی free-to-play بسازد و البته این عنوان Titanfall نخواهد بود. او می خواهد Titanfall را  به عنوان یک برند AAA  "برای یک مدت محدود" حفظ کند.

– بازی بعدی Respawn ممکن است در Steam منتشر شود. زمانی که از Zampella درباره امکان قرار گرفتن Titanfall در Steam پرسیده شد، Zampella گفت: در حال حاظر با توجه به نداشتن عنوانی در Steam از روز اول، "من فکر می کنم در آینده نباید دوباره این تصمیم را تکرار کنیم."

در آخر Zampella افزود، سال 2015، سالی آرام برای Respawn Entertainment خواهد بود، به این دلیل که این استودیو تمام وقت خود را اختصاص به انجام فعایت های خود خواهد داد. "سر ها رو به پایین، بر می گردیم سره کار."

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا