اخبار بازی

استودیو “Naughty Dog” با بازی “The Last of Us” ، صنعت گیم را متحول میکند .

استودیو "Naughty Dog" خالق سری بازیهای "uncharted" در همایش "Video Game Awards 2011" بازی جدید خود را با نام "The Last of Us" معرفی نمود ؛ عنوانی که به گفته سازندگان ان 2 سال پیش طرح ساخت ان ریخته شده بود . پخش و امدن تصاویر این بازی ، "Playstation 3" داران را بسیار به هیجان اورد و همین باعث شد تا همگان حساب ویژه ای روی "The Last of Us" باز کنن . این حساب تا جایی رفت که اقای " Neil Druckmann "  کارگردان هنری بازی در مورد این بازی سخنی جالبی را بیان کرد . وی در مصاحبه ای که با مجله EDGE داشت ، اذعان کرد " صنعت بازی با بازی The Last of Us دگرگون خواهد شد "

وی در ادامه نیز افزود :

"با استفاده از فرایند بازی در صدد اوردن شور و هیجان و کمی طنز در بازی هستیم و همچنین با استفاده از موسیقی در بازی نیز به دنبال به دست اوردن احساسات مخاطب میباشیم . هدف اصلی مان در بازی "The Last of Us" به هیچ وجه فقط اوردن ترس و وحشت در بازی نیست ، بله در بازی صحنهای دلهره اوری بسیار میباشد ولی تمرکز اصلی این بازی بر روی این مسائل و مسائلی از قبیل بودن هیولا در TLOS نیست ،بیشترین تمرکز ما ، رابطه بین دو شخصیت "Joel و Ellie" در بازی میباشد .
وی در اخر نیز اذعان کرد استودیو "Naughty Dog" با کمک بازی "The Last of Us" دیدگاه گیمرها برای همیشه عوض خواهد کرد . ما تمام سعی و تلاش خود را میکنیم تا عنوانی مناسب و خوب رو روانه کنیم ".
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا