اخبار بازی

استودیو سازنده Divinity: Original Sin در حال فعالیت بر روی دو نقش‌آفرینی جدید است

Divinity: Original Sin که از بهترین نقش‌آفرینی‌های 2014 به حساب می‌آید، با تمام خوبی‌ها و امتیازاتش آن‌طور که باید مورد رضایت کامل سازنده خود قرار نگرفته و آن‌ها به دنبال این هستند که با رفع نقص‌های این بازی، خیلی بهتر از این‌ها عمل کنند و از پتانسیل اصلی آن و تیم خود بهره کامل ببرند.

 

«Swen Vincke» به عنوان رییس استودیو Larian از توسعه دو نقش‌آفرینی تازه صحبت کرده  است که قرار است Original Sin را جهت‌های مختلف توسعه بخشند. ضمن این‌که بازی‌های در حال توسعه هر دو از موتور D: OS استفاده خواهند کرد. Vincke در رابطه با بازی‌های آینده و اهداف ساخت آن‌ها گفته است: «ساخت بازی جدید به این معناست که ما هر گونه بهبود و تغییری را که بخواهیم برای D:OS انجام دهیم، به طور خودکار در بازی جدیدمان وجود خواهد داشت. به عبارت دیگر ما می‌توانیم منابع بیشتری را صرف توسعه ساختارهای تازه کنیم، بدون این‌که بخواهیم چیزهایی را که در حال حاضر خوب عمل می‌کنند دوباره از نو بسازیم. این موجب خواهد شد که ما بتوانیم تلاش خود را صرف مواردی کنیم که در D:OS به خوبی انجام‌شان نداده‌ایم.»

استودیو سازنده برای تحقق این هدف تیم خود را گسترش داده تا بتواند از تجربه و مهارت افراد دیگر هم استفاده کند. Vincke ضمن ابراز نگرانی از حرکت جدید ساخت و توسعه عنوان‌های بسیار کامل‌تر گفته است که «موفقیت Original Sin این فرصت و شهامت را به ما می‌دهد که برای ساخت نقش‌آفرینی‌های بزرگ‌تر و کامل‌تر اقدام کنیم.» وی هم‌چنین از بازیکنان خواسته که اظهار نظرات خود را نسبت به Original Sin ادامه دهند و چیزهایی را که دوست دارند در بازی‌های آینده ببیند، مطرح کنند.
 

 src=https://upload7.ir/imgs/2014-12/24437378280981659729.jpg /></p><p><a class=om-news-src href=http://www.pcgamer.com/divinity-original-sin-studio-is-working-on-two-new-rpgs/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=سـجاد1393-10-04

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا