اخبار بازی

استودیوی United Front Games، سازنده‌ی Sleeping Dogs بسته شد

نخستین بار استودیوی United Front Games به خاطر ساخت و عرضه‌ی بازی ModNation Racers برای کنسول Playstation 3 شناخته شد. در ادامه این استودیو با عرضه‌ی بازی محبوب Sleeping Dogs در سال 2012 بیشتر نزد بازیکنان شناخته شد و اقدام به توسعه‌ی پروژه‌هایی نظیر Tomb Raider: Definitive Edition و Halo: The Master Chief Collection برای کنسول Xbox One کرد. خیلی از طرفداران این استودیو و به خصوص بازی زیبای‌ آن، Sleeping Dogs، منتظر بودند تا این استودیو اقدام به رونمایی از نسخه‌ی بعدی بازی مذکور کند، اما به نظر می‌رسد فعالیت این استودیو برای همیشه به اتمام رسیده است.

بر اساس گزارش Game Informer، استودیوی United Front Games بسته شده و جالبی این اقدام از آن جهت است که بازی جدید این استودیو چند ماه پیش معرفی و این اواخر نیز از طریق ویژگی دسترسی زودهنگام استیم عرضه شده بود.

این بازی که Smash+Grab نام دارد پیش از این از طریق استیم قابل خریداری بود، اما پیرو خبر بسته شدن استودیوی سازنده‌ی آن دیگر امکان خرید و تجربه‌ی نسخه‌ی دسترسی زودهنگام آن میسر نیست.

یکی از پروژه‌های ناکام این استودیو، Triad Wars، می‌باشد که قرار بود به عنوان نسخه‌ی آنلاین بازی Sleeping Dogs ساخته و عرضه گردد، اما مشکلات زیاد در نهایت باعث کنسل شدن آن شد.

با توجه به این نکته که شرکت Square Enix صاحب امتیاز بازی Sleeping Dogs می‌باشد، پس می‌توان این انتظار را داشت تا در آینده شاهد نسخه‌ی جدید این استودیو از سوی تیم توسعه‌ی جدیدی باشیم اما این سری دیگر توسط United Front Games ادامه نخواهد یافت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا