اخبار بازی

استودیوی Turtle Rock دیگر به توسعه‌ی Evolve ادامه نخواهد داد

به نظر می‌رسید که پس از رایگان شدن [Free-to-Play] بازی Evolve، محصول استودیوی Turtle Rock، بر روی رایانه‌های شخصی و افزایش قابل توجه تعداد کاربران آن، روز‌های خوبی را برای این IP جدید شاهد باشیم، اما این طور که معلوم است این اتفاق برای استودیوی توسعه دهنده کافی و کارآمد نبوده است. Turtle Rock اعلام کرده بر خلاف انتظار طرفداران، نسخه‌ی رایگان این بازی دیگر برای پلتفرم‌های کنسولی [Playstation 4 و Xbox One] این بازی عرضه نخواهد شد و این استودیو به حمایت‌اش از این بازی بر روی تمامی پلتفرم‌های مقصد خاتمه خواهد داد.

کریس اشتون [Chris Ashton] و فیل راب [Phil Robb] از موسسان استودیوی Turtle Rock از طریق وب‌سایت رسمی این استودیو این خبر را تائید کرده‌اند و بیان داشتند:" ما خواهان [روز‌های بیشتر] بودیم اما متاسفانه امروز آخرین روزی‌ست که استودیوی Turtle Rock می‌تواند بر روی Evolve کار کند. همیشه سخت است که [توسعه‌ی] یکی از بازی‌هایمان را ترک و آن را پشت سر بگذاریم. Left4Dead نیز هیچ تفاوتی ندارد و اکنون نوبت Evolve است. همیشه یک جای خاص از قلبمان برای پروژه‌های گذشته‌مان وجود دارد. مهم نیست که در آینده چه اتفاقی برای Evolve رخ دهد، ما می‌دانیم که این بازی در این استودیو با این تیم و جامعه مخاطبین زیبایش متولد و توسعه داده شد."

آن‌ها همچنین اعلام کردند که حالت رایگان Stage 2 این بازی که اوایل امسال برای رایانه‌های شخصی منتشر شد، برای نسخه‌های کنسولی بازی عرضه نخواهد گردید. آن‌ها در این رابطه اظهار کردند:" کارهای زیادی‌ست که ما واقعاً می‌خواستیم انجام دهیم، به خصوص عرضه‌ی Stage 2 برای کنسول‌ها، اما به نظر می‌رسد این مورد دیگر تحقق نیابد."

در پایان این استودیو از جامعه‌ی مخاطبین خود و این بازی سپاس گذاری کرد و تائید کرد که آن‌ها به سمت توسعه‌ی یک پروژه‌ی جدید پیش می‌روند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا