اخبار بازی

استودیوی Respawn درباره‌ی تحقق Titanfall 3 اطمینان ندارد

ماه گذشته شاهد عرضه‌ی جدیدترین بازی استودیوی Respawn Entertainment، یعنی Titanfall 2 بودیم؛ این بازی بر خلاف قسمت قبلی خود، حاوی بخش تک نفره‌ی داستانی‌ست. برخلاف نقدهای مثبتی که این بازی دریافت کرد، فروش آن برابر با انتظارات نبود؛ اگرچه شرکت Electronic Arts، ناشر این بازی، پیش از این اعلام کرده بود که فروش درازمدت این بازی برایشان مهم است و آن‌ها اهمیتی به بازی با اعداد در هفته‌های نخست انتشار نمی‌دهند. اما این مهم می‌تواند زنگ خطری برای این سری محبوب محسوب گردد.

به این موضوع در جریان مصاحبه‌ی Vince Zampella، مدیرعامل Respawn با Glixel بیشتر پرداخته شده، زمانی که از وی پرسیده شد آیا شاهد ساخت و عرضه‌ی Titanfall 3 خواهیم بود یا خیر، وی پاسخ داد:" ما هنوز نمی‌دانیم. این بازی، از لحاظ نقد‌ و بررسی‌ها به موفقیت بزرگی رسید. ما واقعاً از این بررسی‌ها و احساسات مثبت [نسبت به بازی] خوشحال هستیم. از نظر فروش اما، زود است که صحبتی کنیم. واضح است که دوست داریم داستان‌های بیشتری نقل کنیم و [در رابطه با] دنیاهای دیگر صحبت کنیم. من فکر می‌کنم که می‌توانید فرض کنید که علاقه‌مند به گسترش این دنیا هستیم."

فروش بازی Titanfall 2 هنگامی ناامید کننده خوانده می‌شود که بدانیم این بازی بر روی یک پلتفرم دیگر [Playstation]  نیز در قیاس با نسخه‌ی اولش عرضه شده، اما [Titanfall] به فروش بهتری نسبت به این بازی [Titanfall 2] دست یافت. بازی Titanfall 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا