اخبار بازی

استودیوی Respawn از دلیل عرضه TitanFall 2 برای PS4 می‌گوید

 

در حالی که شماره اول عنوان موفق «تایتان‌فال» برای PS4 عرضه نشد، نسخه دوم راهی این پلتفرم خواهد شد. برای یافتن دلیل این امر با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

رئیس استودیوی «ریسپاون»، آقای «وینس زامپلا» در مصاحبه اخیر خود با مجله رسمی پلی‌استیشن انگلستان، دلیل عرضه تایتان‌فال 2 برای این کنسول را توضیح داد:

 

«به طور کلی هدف ارائه بازی به تعداد افراد بیشتری است. ما چندین سال از عمر خود را وقف ساخت این بازی [تایتان‌فال 2] کرده‌ایم، پس انتظار داریم تعداد افراد هر چه بیشتری آن را تجربه نمایند. این موضوع مهم است. ما به یک فن بیس احتیاج داریم تا با کمک آن‌ها، بازی‌مان بالانس‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از قبل شود. ما علاقه داریم تا عنوان‌مان بهتر شود و در مسیر درستی برای حرکت قرار گیرد… و این مسئله‌ای کاملا وابسته به طرفدارن است.»

 

شماره اول تایتان‌فال به شکل انحصاری برای PC و Xbox One عرضه شد و موفقیت‌های چشمگیری به دست آورد. همین موضوع موجب گشت تا خیلی زود سازنده ساخت نسخه دوم را در دستور کار قرار دهد.

تایتان‌فال 2 بر خلاف نسخه اول، دارای بخش تک‌نفره کمپین خواهد بود و کمتر از 3 ماه دیگر برای سه پلتفرم اصلی عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا