اخبار بازی

استودیوی Radical Entertainment توسط Activision برای همیشه تعطیل شد

از کمپانی بزرگ Activision خبر رسیده است که این کمپانی، استودیوی سازنده ی سری عنوان های Prototype را برای همیشه تعطیل کرده است. طبق گزارشی که سایت GameInformer از این مسئله تهیه کرده است، دلیل بسته شدن این استودیو، فروش بسیار کم عنوان Prototype می باشد. در رابطه با همین موضوع، یکی از اعضای کمپانی Activision در طی صحبت هایی گفت:

"استودیوی Radical بسیار قوی و با سابقه بود. این استودیو همیشه یکی از بزرگترین شرکای Activision محسوب می شد و علی رقم اینکه سرمایه گذاری نسبتا سنگینی بر روی Prototype شده بود، باز هم نتوانست انتظارات ما را برآورده کند و سود دهی خوبی برای ما داشته باشد. از این رو با نظر مدیران Activision تصمیم بر این شد که استودیوی Radical Entertainment برای همیشه تعطیل شود و گزینه هایی که مد نظر ماست، جایگزین این استودیو شود."

البته به نظر می رسد که کارمندان این استودیو بیکار نشده اند و بیشتر آنها به شعبه های دیگر این کمپانی منتقل شده باشند. همچنین اولین خبر از بسته شدن این استودیو دیروز در توییت Rob Bridgett (یکی از مدیران استودیو) منتشر شد که متن خبر این بود: "RIP Radical Entertainment 1991-2012"

این استودیو حدودآ 90 کارمند داشت و امتیاز آن در سال 2005 توسط کمپانی Activision خریداری شد و بر روی عنوان هایی همچون Scarface: The World is Yours،Crash of the Titans، The Simpsons: Hit & Run و همچنین نسخه ی دوم عنوان Prototype کار کرده بود که نمرات نسبتآ خوبی را از منتقدان دریافت کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا