اخبار بازی

استودیوی 4A Games طرفداران خود را دست می‌اندازد

با توجه به آنچه در گذشته شنیده‌ایم، می‌‌دانیم که استودیوی 4A Games شروع کار روی نسخه­‌ی جدیدی از سری بازی­‌های Metro را تایید کرده‌است. از طرفی صحبت­‌هایی در رابطه با تجربه­‌ی یک بازی Sandbox و داستان محور هم شده بود؛ اما مشخص نبود به نسخه‌­ی جدید Metroمربوط می­‌شود یا خیر.

     اگرچه مدتی است که اطلاعات جدیدی در این زمینه منتشر نشده است؛ ولی به نظر می­‌رسد این وضعیت در حال تغییر است. گمانه­‌زنی­‌ها زمانی آغاز شدند که 4A یک تصویر 360 درجه از استودیوی خود را روی شبکه­‌ی اجتماعی فیسبوک منتشر کرد. آنچه در این عکس توجه‌­ها را به خود جلب کرد، یک مانیتور بزرگ روی دیوار استودیو بود که شمارش معکوسی را نشان می­‌داد. به سرعت مشخص شد که شمارش معکوس دقیقاً در زمان شروع کنفرانس Oculus Connect3 به پایان می­‌رسد. به‌علاوه، با توجه به وجود تعدادی هدست واقعیت مجازی Oculus Rift در این عکس، عرضه­‌ی یک بازی واقعیت مجازی از سوی این استودیو چندان دور از انتظار نیست.

     تا این لحظه 4A  هیچ پاسخی به این گمانه‌­زنی­‌ها نداده است؛ اما طی هفته­‌ی گذشته عکس­‌های جدیدی روی حساب توئیتر و فیسبوک خود منتشر کرده که باعث سردرگمی بیشتر طرفداران شده است. به نظر می­‌رسد هردو عکس دستی را نشان می‌­دهد که سلاحی در دست گرفته­­‌است و در توضیحات عکس گفته شده:«پرسش­‌های زیادی در رابطه با اینکه ما چه برنامه­‌ای در آینده داریم ایجاد شده ، پس اجازه بدید در پاسخ به این سوالات کمکتون کنم.» در این پست از اصطلاح انگلیسی «Give you a hand» استفاده شده­‌است که به معنای کمک کردن است؛ اما به نوعی به تصویر دست منتشر شده اشاره دارد و با طرفداران شوخی کرده‌­است.

     اگرچه انتظار نمی‌­رود که 4Aبیشتر از این در مورد پروژه­‌های آینده­‌ی خود ما را راهنمایی کند، اما زمان انتشار این عکس‌­ها می­تواند نشانه­‌ای برای انتشار نسخه­‌ی بعدی Metro در آینده­‌ی نزدیک و غافلگیری­‌های جدیدی در این نسخه باشد. همان­طور که احتمالاً می­‌دانید، فاصله­‌ی زمانی Metro 2033 و Metro: Last Light سه سال بود و اکنون هم نزدیک به سه سال از زمان انتشار نسخه­‌ی قبلی این سری می­‌گذرد. با این حساب به نظر می‌­رسد تمام اطلاعاتی که 4A   به تازگی منتشر کرده‌­است و در بالا توضیح داده­‌شد، به نوعی به نسخه‌­ی جدید Metro‌مربوط می­‌شوند. 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا