اخبار بازی

استدیو سازنده BioShock دوباره کارمند استخدام می‌کند

سازنده Bioshock، استدیو Irrational Games در سایت رسمی خود اعلام کرده که به دنبال استخدام کارمندان جدید است. درست چند ماه پس از اعلام تغییراتی در سمت و سوی خود که باعث شد تنها 15 نفر از پرسنل این استدیو باقی بمانند.

 

بر طبق یک آگهی از طرف Irrational Games، آن‌ها به دنبال یک برنامه‌نویس ارشد، با تجربه کار با Unreal Engine 3 ،Unreal Engine 4 و مالتی‌پلیر هستند، که این مسئله، امکان بازگشت Irrational Games و اینکه پروژه بعدی آن‌ها چه می‌تواند باشد را مطرح می‌کند.

 

چندین ماه پیش و در واقع همین امسال بود که یکی از موسسان اصلی Irrational، آقای Ken Levine اعلام کرد که کمتر از یک سال پس از عرضه Bioshock Infinite فعالیت این استدیو بسیار کمتر خواهد شد. با عرضه BioShock Infinite مشخص شد که این حرف به این معنا بوده که همگی اعضا به جز آقای Levine و 15 نفر دیگر از کارمندان مجبور به ترک استدیو خواهند شد. آقای Levine و تیم خود، استدیو جدیدی را تحت مالکیت Take-Two Interactive تاسیس کردند. استدیویی که در آن تمرکزشان بر روی خلق عناوینی دیجیتالی و کوچک‌تر است، "عناوینی داستان‌محور برای بازیکنان Mid-core."

 

بنا بر گفته‌های یکی از نمایندگان Irrational در آن زمان، تعداد 70 نفر کارمند تمام وقت و 5 پیمانکار شغل خود را به عنوان پیامدی از این تصمیم، از دست داده‌اند.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا