اخبار بازی

از Star Wars Battlefront: Ultimate Edition رونمایی شد

بتازگی از بسته‌ی Star Wars Battlefront: Ultimate Edition به صورت رسمی رونمایی شده است. این بسته‌ی جدید ترکیبی از بازی اصلی و محتویات Season Pass آن است که بازیکنان از همان آغاز راه می‌توانند به محتوای آن دسترسی داشته باشند. محتوای موجود در این بسته شامل بخش‌هایی که بر اساس فیلم Star Wars: Rogue One ساخته شده نیز می‌باشد.

در توضیحات رسمی این بسته آمده:" بسته‌ی Star Wars Battlefront: Ultimate Edition حاوی تمامی مواردی‌ست که برای تحقق بخشیدن به رویا‌های خود پیرامون دنیای جنگ‌های ستاره‌ای لازم دارید، این بسته شامل بازی Star Wars Battlefront و Season Pass آن است. با 4 بسته‌ی گسترش دهنده، بیش از 30 نقشه، 14 قهرمان و 14 حالت بازی، Rebel‌ها [شورشیان] و Imperial‌ها [گارد امپراتوری] به طور یکسان می‌توانند در این کهکشان کاوش کنند."

در زمان عرضه‌ی Star Wars Battlefront، اکثر مخالفت و واکنش بازیکنان و منتقدین به آن، نبود محتوای کافی در این بازی بود؛ نقشه‌ها و حالت‌های بازی در کمترین تعداد خود قرار داشتند. ترکیب این مورد ذکر شده با نبود حالت تک نفره، این احساس را در بازیکنان به وجود آورده بود که با بازی ناقصی طرف هستند. اگرچه در گذر زمان و پس از عرضه‌ی بازی، بسته‌های الحاقی و گسترش‌ دهنده‌ی زیادی برای بازی منتشر شد و حال بسته‌ی Star Wars Battlefront: Ultimate Edition با داشتن محتویات Season Pass، می‌توانند ناامیدی علاقه‌مندان را برطرف سازد و به افرادی که بتازگی تصمیم به تجربه‌ی این بازی گرفته‌اند، حسی متفاوت دهد.

هنوز تاریخ عرضه‌ی رسمی این بسته و قیمت آن مشخص نشده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا