اخبار بازی

از ویلای ایتالیایی در Uncharted 4 تا اطلاعات جدید از بخش چند نفره آن

طراحان ناتی داگ، Robert Ryan و Erin Daly و مدیر این استدیو، Arne Meyer طی یک ویدئوی زنده در توییچ، اطلاعاتی را در مورد بازی «Uncharted 4» اعلام کردند. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

آن‌ها اول به وجود یک ویلای ایتالیایی در بخش داستای بازی اشاره کردند که مپ Rooftops در بخش چند نفره بازی، با الهام از این ویلا طراحی شده است. «هدف ما این است که از یک ویلای ایتالیایی با نماهای عمودی، گوشه‌ها، مخفیگاه‌ها و شکاف‌های درون آن، برای بخش چند نفره الهام بگیریم. این ویلای ایتالیایی نیز در بخش داستانی بازی وجود خواهد داشت.» 

به این که این ویلا واقع در خود کشور ایتالیا است یا خیر، اشاره‌ای نشد اما مپ Rooftops یکی از مپ‌های جذاب بخش چند نفره بازی است. اطلاعات جدیدی که از بخش چند نفره بازی منتشر شده، بدین شرح هستند:

. سازنده بازی، به ویژگی مخفی کاری توجه خاصی دارد. آن‌ها در این فکر هستند که مخفی کاری را چگونه با ویژگی‌های گیم پلی بازی تطبیق دهند. آن‌ها این را به خوبی می‌دانند که بازیکن‌ها در لحظات مخفی کاری بخش چند نفره بازی، گزینه‌های زیادی برای انجام آن ندارند.
. پس از عرضه‌ی بازی، شخصیت های جدیدی به بخش چند نفره آن اضافه خواهند شد.
. بعد از بررسی بازخوردهای گیمرها از بتای بازی، نغییراتی در بروت‌ها (Brute) صورت گرفته است. با توجه به این تغییرات، بروت‌ها دیگر با میل خودشان به تیم دشمن حمله نخواهند کرد اما آن‌ها، در کنار و نزدیک به بازیکن‌ها بر میدان جنگ تمرکز می‌کنند. بنابراین، حمله به تیم دشمن که با دسته‌ای از بروت‌ها هستند، سخت‌تر خواهد شد.
. تغییراتی در سلاح‌ها صورت گرفته است که باعث برقراری بالانس و تعادل بهتری در بین آن‌ها می‌شود.
. نام اسلحه اسنایپ (اسلحه تک تیر انداز) و نام اسلحه شات گان، از روی نام خانوادگی دو نفر از تسترهای تیم گرفته شده است. موارد مخفی بسیار زیادی در بازی وجود دارند. 

 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا