اخبار بازی

از مانگای Dragon Ball Xenoverse 2 رونمایی شد

شرکت Bandai Namco از مانگایی جدید که بر اساس بازی Dragon Ball Xenoverse 2 طراحی شده رونمایی کرد. این مانگا در نسخه‌ی Collector Edition این بازی موجود خواهد بود.

مطلب ارسالی در صفحه‌ی فیسبوک The Dragon Ball Z Games بدین شرح است:" نسخه‌ی Collector Edition بازی Dragon Ball Xenoverse 2  شامل راهنمای Time Patroller، کتاب هنری‌ای شامل مانگائی ویژه خواهد بود. برای اولین بار، شما می‌توانید طرح جلد آن را ببینید."

در کنار انتشار طرح جلد این مانگا، آن‌ها صفحه‌ی نخست آن را نیز منتشر کرده‌اند. تصاویر این مانگا منعکس کننده‌ی خوبی از وقایع درون بازی است.

در کنار رونمایی از این مانگا، Akira Toriyama، خالق Dragon Ball نوشته‌ای برای طرفداران جهانی این سری منتشر و در آن طراح این مانگا را معرفی کرده است.:" من روز‌های محدودی مشغول طراحی این مانگا هستم، Toyataro وظیفه‌ی اصلی طراحی آن را  بر عهده دارد دارد. من هنوز به ایده پردازی در رابطه با داستان پایه‌ی آن می‌پردازم، اما مهارت‌های فوق‌العاده‌ی Toyataro باعث شده تا جهان Dragon Ball رنگ و بوی زندگی به خود بگیرد."

تاکنون شرکت Bandai Namco در این مورد که آیا علاقه‌مندان می‌توانند بدون خرید نسخه‌ی Collector Edition به این مانگا دست یابند، توضیحی نداده است. بازی Dragon Ball Xenoverse 2 اواخر این ماه برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا