اخبار بازی

ارتقای سرعت سرویس فوق سریع اینترنتی BT Infinity بدون هزینه اضافی

 

در حالی که ریاضیدان ها و فیزیکدانان در سنجش و ارائه مفهوم کلی "بی نهایت" عاجز بوده اند (!!)، شرکت BT یا همان British Telecom افزایش قابل توجهی را در سرویس های پرسرعت اینترنتی خود که BT Infinity نام گذاشته بود اعلام کرد. BT Infinity سرویسی بر پایه سیستم FTTC یا Fiber-to-Cabinet است که اینترنت فوق پرسرعت را با فیبرنوری تا جلوی منزل شما آورده و از یک جعبه مبدل با کابل خروجی شبکه LAN، اینترنت را به مودم شما متصل می سازد.

 

 

بهبودهای صورت گرفته را در جدول زیر ببینید:

 src=https://myup.ir/images/72861294616399690356.jpg style=

گفتنی است که هزینه راه اندازی سرویس Infinity 1 پنجاه پوند است، در حالی که راه اندازی سرویس دوم رایگان است. آبونمان سرویس اول 20 پوند در ماه ( حدود 50 هزار تومان در ماه) است و سرویس دوم هم حدود 25 پوند (حدود 62 هزار تومان در ماه) هزینه بر می دارد. برای هر دو سرویس هم قراردادهای 18 ماهه بسته می شود.

 

افزایش سرعت در سرویس 1 برای آپلود و با افزایش سرعت 5 برابری بوده که برای تولیدکنندگان محتوا و دارندگان سرور مناسب است. در سرویس دوم هم برای دانلود و هم آپلود افزایش سرعت 2 برابری را شاهد هستیم.

بهرحال شرکت BT قصد دارد تا سال 2014 دوسوم خانه های کشور انگلستان را تحت پوشش قرار دهد. همچنین شرکت رقیب یعنی Virgin Media هم قصد دارد سرویس های ارتقا پیدا کرده خود برای فصل تابستان را با سرعت 120 مگابیت بر ثانیه برای دانلود و 12 مگابیت برای آپلود عرضه کند.

 src=https://img.hexus.net/v2/news/mt/infinity-modem.jpg style=

پی نوشت: وزارت محترم ارتباطات و فن آوری، جهت ملاحظه و رویت!!

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا