اخبار بازی

اد بون فهرست شخصیت‌های مهمان انتخابی طرفداران را در Injustice 2، اعلام کرد

حتی اگر بازی Injustice 2 حول محور شخصیت‌های DC باشد، دلیلی وجود ندارد که شاهد حضور شخصیت‌های مهمان در آن نباشیم. اخیراً اد بون [Ed Boon] فهرست شخصیت‌های انتخابی طرفداران را برای حضور در این بازی اعلام کرده است.

او در توییتر رسمی خود، اسامی شخصیت‌هایی از دنیای Mortal Kombat را که طرفداران حاضرند به صورت مهمان در Injustice 2 ببینند را منتشر کرده است:" تقریباً 20 هزار نفر شما ابراز علاقه کرده‌اید و به نظر می‌رسد، Subzero شخصیت مد نظر شما از Mortal Kombat برای حضور به صورت مهمان در Injustice 2 است، ما آن را شنیده‌ایم."

Sub Zero بیش از 52 درصد آرای طرفداران را به خود اختصاص داده است. پس از او نیز Johnny Cage، با 23 درصد و Raiden با 20 درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. شخصیت Jax نیز موفق به بدست آوردن تنها 5 درصد آرا شده است.

اد بون توییتی دیگر نیز منتشر کرده که پیرامون شخصیت‌های دنیای Mortal Kombat نیست. شخصیت Spawn در آنجا بیشترین آرا را به خود اختصاص داده است. وی در این رابطه گفته:" تقریباً 30 هزار نفر از شما به ما اطلاع دادید که مایلید SPAWN در Injustice 2 حضور یابد. آیا مطمئنید؟"

بیش از 45 درصد طرفداران به Spawn رای داده‌اند. پس از او نیز Hellboy و Buffy به ترتیب با 21 و 19 درصد آرا در رتبه‌های بعدی قرار گرفته اند. شخصیت The Terminator نیز با اختصاص 15 درصد آرا در پائین ترین رتبه قرار گرفته است.

بازی مورد انتظار Injustice 2 سال آینده‌ی میلادی برای پلتفرم‌های Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد. همچنین نسخه‌ای از این بازی برای پلتفرم‌های iOS و Android در دست توسعه است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا