اخبار بازی

ادیتور Eurogamer: وقتی آن بازی نشان داده شود، دنیای اینترنت منفجر خواهد شد.

در دنیای بازی، برخی از سایت‌ها و مجلات معتبر دنیا برای معرفی یک عنوان جدید زودتر از دیگر افراد به اطلاعات آن بازی دسترسی می‌یابند و چون نمی‌توانن زودتر از موعد مقرر نام بازی را فاش کنن به تبلغ و تعریف‌های جالبی دست می‌زنن. یکی از این سایت ها Eurogamer نام دارد، ادیتور این خبرگذاری اقای Johnny Minkley در طی خبری جالب در صفحه Twitter خود عنوان کرد: "فرصت دیدن یک بازی بسیار مخفی و زیبا را داشتم". وی در ادامه در مورد این بازی چنین می‌گوید:

" هفته بسیار عالی را پیرامون بازی در مورد ویتا و Journey پشت سز گذاشتیم؛ ولی بهتر و هیجان انگیز تر اینها، یک بازی بسیار شگفت انگیز و مخفی را در روز بعدش شاهد بودم که اگر نشان داده شود می‌توانم بگویم دنیای اینترنت منفجر خواهد شد." وی در اخر نیز اشاره کرد: چیز را که دیدم بسیار هیجان انگیز بود و این انتظار که بفهمید این بازی چه چیزی می‌باشد برای شما طولانی نخواهد بود.

این طور که مشخص است آقای Johnny Minkley از دیدن این بازی بسیار به وجد آمده است که این گونه در موردش صحبت می‌کند. آیا عنوانی که وی دیده است God of War 4 است؟ یا Half Life 3(؟) این سوالی است که جوابش در آینده مشخص می‌شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا