اخبار بازی

ادغام بخش تک نفره و Co-Op در بازی CrackDown

 
در طول کنفرانس E3 شرکت مایکروسافت در ماه گذشته، بازی CrackDown به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One با پخش یک تیزر کوتاه معرفی شد و در آن زمان مشخص شد، Dave Jones ساخت شماره جدید CrackDown را بر عهده دارد. او قبلا بر روی شماره های اول و دوم بازی GTA  و شماره اول بازی CrackDown برای کنسول Xbox 360 کار کرده است.

حال بعد از گذشت یک ماه از معرفی بازی Creative Director بازی CrackDown، آقای Ken Lobb در مصاحبه ای با مجله معتبر Official Xbox Magazine، اطلاعات جدیدی درباره بازی منتشر کرده است. Lobb گفت، مایکروسافت برنامه های زیادی برای بخش CO-OP بازی دارد. به جای ساخت بخش Single Player و CO-OP به صورت مجزا این بار مایکروسافت قصد دارد کمی از سنت گذشته فاصله گرفته و این دو بخش را با هم ادغام کند. همچنین بازیکنان می توانند  در طول بازی CrackDown بخش های مختلف این بازی را  انتخاب کنند، به جای این که در منو های بازی دنبال بخش های مختلف بگردنند و صبر کنند برای Lobby ها و Load های بازی.
 

Lobb اخیرا گفته بود، شماره جدید CrackDown ادامه شماره قبلی، یعنی CrackDown 3 نیست و  این بازی ادامه ای برای شماره اول است تا شماره دوم بازی.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا