اخبار بازی

ادامه حضور L.Messi بر روی کاور FIFA15 به عنوان ستاره اصلی

آن طور که به نظر می‌رسد، EA Sports قصد داشته است با پایان یافتن جام جهانی و مشخص شدن قهرمان و قهرمان‌ها، طرفداران خود را در حال و هوای این جام و اتفاقات آن نگاه دارد و در کنار آن به استقبال خود و بازی محبوبش برود.

 طی روز گذشته EA Sports اعلام کرده بود که قهرمان جام جهانی را توسط FIFA world Cup Brazil درست پیش بینی کرده است. EA فینالیست‌ها را آلمان – برزیل و نتیجه بازی را 2 بر 1 به نفع آلمان (در وقت‌های اضافه) پیش بینی کرده بود.

 

اتفاق تازه دیگر مربوط به بهترین بازیکن جام جهانی 2014 است که بار دیگر قرار است به عنوان بازیکن اصلی بر روی کاور FIFA15، حضور داشته باشد. مربوط به 27 L.Messi ساله‌ای که در دو شب قبل، یک شکست تیمی و ( شاید) یک پیروزی فردی را تجربه کرد. کسی که توانست طی این جام چهار بار به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شود، توانست به تنهایی چندین و چند بار، بیشتر به کمک خودش و نه تیمش، گل زنی کند و البته توانست در بازی‌های آخر و مخصوصا بازی فینال، احساس تنهایی را به شکلی کامل در خط حمله آرژانتین تجربه کند. با تمامی این موارد و اتفاقات دیگر، او دوباره ستاره اصلی FIFA15 باقی خواهد ماند، ستاره‌ای شایسته.

L.Messi برای کاور سری بازی‌های FIFA ، بازیکن غریبه‌ای محسوب نمی‌شود. این بازیکن از FIFA13 به عنوان بازیکن اصلی بر روی کاور این سری قرار گرفته و در FIFA14 و هم چنین 2012 FIFA Street، حضور داشته است ( L.Messi بعد از FIFA12، به عنوان جایگزین اصلی W.Roony  برای کاور این سری انتخاب شد). FIFA15 چهارمین حضور L.Messi بر روی کاور FIFA محسوب می‌شود و در کنار آن بازیکن دیگری هم قرار خواهد گرفت که این بازیکن مطابق معمول در ریجن‌های مختلف، متفاوت می‌باشد.

FIFA15 قرار است یک بازی کاملا منطبق با معیار‌های نسل جدید باشد و سعی دارد گام‌های جدیدی را در مسیر‌های مختلف بر دارد. یکی از این موارد مربوط به پیشرفت‌های گرافیکی این شماره است که بارها در طی خبر‌های مربوطه، سازندگان بازی به آن اشاره کرده‌اند و قول‌های زیادی را در رابطه با آن داده‌اند. از جمله پیشرفت‌هایی که بازی در این زمینه خواهد داشت می‌توان به وجود انیمیشن‌های جدید با جزییات بالا، دیده شدن حرکات جزیی در جریان بازی مانند حرکات موها، پویا بودن عکس‌العمل بازیکن‌ها و لباس‌های آن نسبت به محیط و غیره اشاره کرد.

FIFA15 در 23، 25، 26 سپتامبر به ترتیب در آمریکای شمالی، اروپا و بریتانیا عرضه خواهد شد. هم چنین در صورتی که این عنوان را پیش خرید کنید، می‌توانید آن را مستقیما به نسخه Ultimate Edition ارتقا دهید که این نسخه آیتم‌‌های ویژه‌ای را برای این بخش در خود جای داده است.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا