اخبار بازی

اخرين اطلاعات از Dante’s Inferno


اطلاعات جديدي از بازي Dante’s Inferno بدست امده و به نظر اين بازي به يك بازي بزرگ تبديل خواهد شد.
………….
بازي به صورت ثابت در 60 فريم اجرا خواهد شد و داراي انيميشن هاي فوق العاده دشمنان و خود Dante مي باشد. Dante Aligheri شاعر شهر فلورانس براي اين كه بتواند وارد بازي هاي كامپيوتري شود در اين بازي به يك شواليه شش فوتي با قدرت هاي جادويي تبديل شده است. Dante در تمام جهنم مبارزه مي كند تا بتواند Beatrice مشعوقه خود را كه به قتل رسيده و اشتباها به underworld فرستاده شده است را نجات دهد.

يكي از اولين مبارزات با Boss هاي بازي در برزخ اتفاق مي افتد جايي كه روح هاي سرگردان در حال عذاب ديدن هستند و با وجود اينكه نزديك به خدا هستند هيچ وقت به ان نميرسند. در اينجاست كه Dante با الهه مرگ يعني Grim Reaper ( ازرائيل ) مي جنگد و قبل از اينكه به underworld سقوط كند داس جادويي Grim Reaper را ميدزدد

كنترل بازي دقيقا شبيه God of War هست. حتي براي باز كردن صندوق ها از دكمه دايره استفاده مي كنيد. خوشبختانه Wayne Barlowe طراح بازي است. كسي كه علاوه بر كار كردن بر روي فيلم هايي هاليوودي همچون Blade 2 , عمده شهرت خود را براي نوشتن Barlowe’s Inferno دارد , كتابي كه در ان مجموعه اي از نقاشي هاي برگفته شده از كتاب Dante’s Inferno وجود دارد.

در اصل بازي قرار است بازيكن را به 9 حلقه جهنم ببرد. حلقه اول در بازي برزخ هست كه با پيشروي در ان كار بازيكن سخت و سخت تر مي شود. حلقه پنجم خشونت نام دارد جايي كه مردم محكوم هستند تا ابد با هم مبارزه كنند. احتمال در حلقه اخر شما شخصا با شيطان مبارزه مي كنيد. تاريخ عرضه بازي همچنان نامشخص است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا