اخبار بازی

اخبار جدید از Starbreeze

بنابر اطلاعاتی که سایت مشهور Giantbomb از اهداف مالی Starbreeze و سخنان رییس آن Mikael Nermark به دست آورده است ، این شرکت وسعت کار بر روی عنوان سری خود موسوم به Project RedLime را به شدت توسعه داده است و بخش اعظم این شرکت به کار بر روی این پروژه منتقل شده اند همچنین انتظار میرود به زودی شاهد معرفی یک عنوان downloadable از این شرکت باشیم .

Mikael Nermark در مورد اهداف آتی شرکت گفته است :

" اهداف آینده ی شرکت ما کار برای ساخت یک عنوان فوق العاده و AAA عظیم است ، این امر نیاز داشت تا ما با تمرکز بیشری بر روی Project RedLime کار کنیم و افق دید خود را در مورد این عنوان گسترش دهیم ، دنیایی که ما برای Project RedLime در نظر گرفته ایم بسیار عظیم است و نیازمند کار تمام وقت کارمندان کلیدی ما بر روی آن است ، هم اکنون ما در مورد پیشرفت این پروژه مطمئنیم و اطمینان داریم بازی روند مطلوبی را در مراحل ساخت در پیش گرفته است . "

Project RedLime عنوانی است که با همکاری Starbreeze و EA در حال ساخت است و حدسیاتی مبنی بر اینکه این عنوان دنباله ی Syndicate یکی از آثار کلاسیک صنعت بازی است ، به گوش میرسد .

همچنین Mikael Nermark در ادامه افزود :

" صنعت بازی های رایانه ای دچار تغییراتی در بازار خود شده است و این تغییرات نیازمند اتخاذ سیاست های جدیدی برای شرکت های سازنده است ، بنا بر این ما تصمیم برای ساخت یک عنوان بزرگ و موفق قابل دانلود (downloadable game ) را در کنار عناوین AAA خود داریم . "

کمتر از یکماه تا برگزاری E3 2011 باقی مانده است و انتظار میرود شاهد حضور Starbreeze در این رویداد بزرگ باشیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا