اخبار بازی

اخباری از روند توسعه بازی Gran Turismo: Sport و تعداد ماشین‌ها

بتازگی توسعه دهنده بازی Gran Turismo Sport اطلاعاتی را از آن در دسترس علاقه‌مندان قرار داده که با توجه به آن، بنظر می‌رسد روند توسعه‌ی این بازی به خوبی پیش می‌رود و احتمالاً بازی بدون تاخیر، در ماه نوامبر امسال راهی بازار خواهد شد.

وب‌سایت چینی Sina، این فرصت را بدست آورده تا با کارگردان این بازی یعنی آقای Kazunori Yamauchi، مصاحبه‌ای را ترتیب بدهد و اطلاعات جدیدی از این بازی را بدست آورد. در این مصاحبه آقای Yamauchi فاش کرده که چقدر زمان برای اتمام ساخت بازی نیاز است و تعداد احتمالی ماشین‌های موجود در آن چقدر است.

او در این باره اعلام کرده:" ما به سختی مشغول کار بر روی آن [بازی] هستیم و روزانه پیشرفت و بهبود زیادی حاصل می‌شود. قبلاً اعلام کردیم که 50 درصد ساخت بازی به اتمام رسیده، اما هم‌اکنون موفق به اتمام 70 درصد مراحل ساخت بازی شده‌ایم. هنوز هم جنبه‌ها و المان‌های بسیاری از بازی مانده تا بهبود و توسعه یابند."

در هنگام انتشار، Gran Turismo Sport تنها تعداد 140 ماشین قابل استفاده خواهد داشت. اگرچه طبق اعلام کارگردان این بازی، به مرور زمان و با عرضه‌ی بسته‌های الحاقی [DLC] برای آن این رقم افزایش خواهد یافت. او گفته: "در پایان، 400 یا 500 اتومبیل قابل استفاده خواهند بود. تمامی آن‌ها دوباره مدل سازی خواهند شد و اتومبیل‌های استاندارد نخواهند بود." این ممکن است نشانه‌ای برای پشتیبانی از بازی برای مدت زمان طولانی‌ای باشد.

در انتها، آقای Yamauchi اعلام کرده که ممکن است فرمان‌های عرضه شده برای کنسول نسل قبلی سونی، یعنی PS3، قابل پشتیبانی باشند. او اشاره کرد، که در حال حاضر فرمان‌های جدیدتری عرضه شده که بازی Gran Turismo Sport از آنها پشتیبانی می‌کند، اما آنها در تلاش هستند تا فرمان‌های قدیمی‌تر را نیز به موارد پشتیبانی شده‌ی این بازی بیفزایند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا