اخبار بازی

احتمال معرفی Ace Combat 7 در مراسم PSX 2015

بازی «Ace Combat 7» احتمالا در مراسم Playstation Experience امسال رونمایی شود. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

در همین اواخر، بازی «Ace Combat Infinity» در ژاپن به روز رسانی شد که این امر نشان می‌دهد Bandai Namco به اشتباه چیزی را نشان داد که قصد نداشت بازیکن‌ها از آن با خبر شوند.

با توجه به متن‌های پیرامون این به روز رسانی، این به روز رسانی یک سری متن‌ها را نشان می‌داد که خبر از معرفی بازی «Ace Combat 7» در مراسم Playstation Experience را می‌دهد. بازیکن‌ها حتی قادر نیستند که نشانه‌هایی از این بازی را در «Ace Combat Infinity» کشف و رمزگشایی کنند تا به مناسبت معرفی این بازی خوشحالی کنند و جشن بگیرند!. 

طبق ترجمه Dualshockers، این به روز رسانی مخصوصا به تریلری نیز اشاره می‌کند.

نمی توان این اطلاعات را به طور قطعی تایید کرد و ممکن است شایعه باشد اما خود را برای برای مراسم‌های Playstation Experience و The Game awards امسال آماده کنید چرا که رونمایی‌ و معرفی و نمایش‌های غافلگیر کننده و بزرگی در انتظارتان هستند.

 src=https://www.upsara.com/images/idep_ace_combat_7_announce_infinity_update_playstation_experience_emblems.jpg /></p><p><a class=om-news-src href=http://www.vg247.com/2015/11/30/ace-combat-7-announce-spoiled-by-infinity-update-rumour/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=.:BigBoss:.1394-09-09

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا