اخبار بازی

احتمال عرضه Xbox One سبک‌تر و ارزان‌تر در سال 2016

«مایکروسافت» گقته بود که سال 2016، سال بزرگی برای بازی‌های «Xbox» خواهد بود، حال امکان عرضه نسخه جدیدی از «Xbox One» گزارش شده‌است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

مایکروسافت بلاگر، «Brad Sams»، امروز در سایت «Petri» اعلام کرد که او از منابع داخلی شنیده‌است که مایکروسافت درحال برنامه ریزی برای یک Xbox One سبک‌تر است: «من از منایع داخلی‌ام شنیده‌ام که مایکروسافت درحال برنامه ریزی برای عرضه یک Xbox One سبک‌تر است که احتمالا فقط از بازی‌های «Windows Store» پشتیبانی می‌کند (تنها از Windows Store قابلیت خرید بازی را داراست و از دیسک‌های فیزیکی پشتیبانی نمی‌کند) و برای رقابت با «Apple TV» در نظر گرفته شده‌است. البته هنوز مشخص نیست که مایکروسافت این تصمیم را اجرا کند.»

یک شایعه مشابه از عرضه همچین کنسولی در زمان عرضه Xbox One در سال 2013 منتشر شد. Sams گفت که این سیستم جدید شباهت زیادی به آن سیستم اشاره شده در آن شایعه دارد.
اگر این Xbox One جدید واقعا ساخته شود، به گفته Sams بعید است که در نیمه اول سال 2016 این کنسول عرضه شود، و به احتمال زیاد قیمت کمتری از نسخه‌های فعلی که 350دلار قیمت دارند خواهد داشت.

درحال حاضر هیچکدام از این اطلاعات توسط مایکروسافت تایید نشده‌است. یکی از سخنگویان مایکروسافت به «Gamespot» گفت که آنها هیچ پاسخی به شایعات نمی‌دهند.

در ماه آگوست بود که یک گزارش از یک سایت چینی، مدعی شد که مایکروسافت درحال کار بر روی یک Xbox One کوچک‌تر است و قصد عرضه آن در ماه اکتبر را دارد. ولی همچین اتفاقی نیافتاد و رییس Xbox یعنی «Phil Spencer» گفت که این خبر حقیقت ندارد ولی اشاره نکرد که همچین کنسولی هرگز ساخته نخواهد شد.

مایکروسافت دارای سابقه در عرضه نسخه‌های مختلف از یک کنسول در طول عمر آن دارد. برای مثال مایکروسافت نسخه «Elite» در سال 2007 و نسخه «Slim» در سال 2010 را از کنسول «Xbox 360» عرضه کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا