اخبار بازی

احتمال عرضه Wasteland 2 در ماه آینده

Wasteland 2 یکی از موردانتظارترین عناوین امسال است که تحت حمایت کیک‌استارتر در حال توسعه است. احتمال عرضه این نقش‌آفرینی استودیو inXile Entertainment که اولین دنباله رسمی بازی (Wasteland (1998 است، در ماه سپتامبر وجود دارد. تا پیش از این عرضه بازی برای ماه اکتبر در نظر گرفته شده بود که عرضه آن تا ماه آینده به تعویق افتاده است. مدیر این پروژه در صفحه رسمی کیک‌استارتر بازی به این موضوع اشاره داشته است «که در صورت تحقق یافتن شرایط عرضه بازی بر روی دیسک» انتظار داریم تاریخ دقیق عرضه بازی مشخص شود.

در طرف دیگر باید اشاره‌ای به نسخه Early Access (دسترسی زودهنگام) بازی داشت که سازنده‌ این عنوان آپدیتی را برای آن منتشر کرده است که ضمن فراهم کردن بهبود‌های مختلف، سبب ایجادشدن یک تعادلی کلی در سراسر بازی شده است. افزایش هوش مصنوعی بازی، میزان آسیب سلاح‌ها و استفاده از توانایی‌های شخصیت‌ها از جمله تغییرات بازی هستند. هم‌چنین اضافه شدن یک نقشه کوچک (Mini Map)، بهینه‌سازی حافظه و زمان بارگذاری بازی، بهتر شدن جلوه‌های بصری و صداگذاری جدید از دیگر مواردی هستند که به واسطه این آپدیت ایجاد شده‌اند. به احتمال زیاد این آخرین آپدیت بازی تا پیش از عرضه رسمی آن است. در صورت عرضه بازی به صورت فیزیکی، آپدیتی هم در روز اول برای این نسخه بازی در نظر گرفته می‌شود.

Chris Keenan -مدیر ارشد این پروژه- در ارتباط با بازی گفته است: "کار صورت گرفته ناشی از عشق و علاقه کل تیم به آن است و من به دستاورد‌های آن‌ها افتخار می‌کنم.بسیاری از شخصیت‌ها و هویت‌های شما در گوشه و کنار بازی یافت می‌شود. ما امیدواریم از توجه به جزییات بازی و جهان آن که به دست ما ساخته شده است، لذت ببرید."

Wasteland 2 یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های کیک‌استارتر تا به حال بوده است و امیدواریم بازی نهایی هم به مانند گذشته عنوانی ناب و منحصرد به فرد باشد. به احتمال زیاد عنوان فوق در هفته اول یا دوم ماه سپتامبر برای PC، Mac OS X و Linux عرضه خواهد شد.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا