اخبار بازی

احتمال عرضه Quantum Break برای PC

نظام رده بندی و درجه سنی بازی‌ها در برزیل، معتقد است که «Quantum Break» برای PC عرضه می‌شود و این بازی را برای این پلتفرم لیست کرد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

«Quantum Break» یکی از عناوین احنصاری Xbox One بوده و استدیوی Remedy که بازی های بزرگی مانند «Max Payne» و «Alan Wake» را ساخته اند، سازنده این بازی است. این عنوان به صورت رسمی برای PC تایید نشده است اما Ministério da Justiça (نظام رده بندی سنی بازی‌ها در برزیل) نه تنها درجه سنی بازی را برای Xbox One ثبت کرد، بلکه آن را برای پلتفرم PC نیز ثبت نموده است. 

در صفحه درجه سنی بازی به مواردی مانند مواد مخدر، فحاشی و خشونت در بازی اشاره شده است. هر دو نسخه از بازی در یک روز مشابه لیست شده‌اند (25 ژانویه 2016) اما جزئیات دیگری گفته نشده. 

عرضه «Quantum Break» برای PC بعد از Xbox One دور از ذهن نیست و منطقی به نظر می‌رسد زیرا «Alan Wake» بعد از عرضه برای Xbox 360، برای PC نیز عرضه شد. مایکروسافت اعلام کرده بود که بازی‌های «Gears Of War: Ultimate Edition» و «Killer Instinct: Season 3» برای ویندوز 10 عرضه خواهند شد و ممکن است «Quantum Break» نیز برای ویندوز 10 عرضه شود. 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا