اخبار بازی

احتمال عرضه ریمستر سه گانه Mass Effect همچنان وجود دارد

ME: A در همایش گیمزکام EA حضور ندارد ولی این به این معنی نیست که خبر جدیدی از این عنوان پرطرفدار نیست. در ادامه همراه بازی‌سنتر باشید.

رییس EA اقای پاتریک سودرلاند به گیم اینفورمر گفت که آن‌ها در حال حاضر روی عناوین امسالشان تمرکز دارند: «در حال حاضر ما روی عناوین اکتبر تا دسامبرمان متمرکز هستیم، بعد از آن سراغ ME خواهیم رفت. به زودی چیزهای زیادی از این بازی خواهید دید.»

وی ادامه داد: «من به تازگی از تعطیلات برگشتم و سه ساعت ابتدایی بازی را تجربه کردم. بازی به شدت خوش ساخت و قابل بازی است و مشکل خاصی ندارد. چرا تا الان چیزی نشان نداده‌اند؟ فقط به خاطر این است که بازی در زمان مناسب رونمایی شود و بازخورد مناسب بگیرد.»

جایی دیگر در مصاحبه، آقای سودرلاند اشاره کرد که ممکن است EA نظرش در مورد انتشار ریمستری از سه گانه ME تغییر کرده باشد. اگرچه EA در گذشته چندان مایل به این کار نبود ولی بازار، به تازگی اشتیاق و درخواست زیادی به اینگونه محصولات ]ریمستر عناوین بزرگ نسل قبل[ نشان داده است.

اگرچه آقای سودرلاند به طور مستقیم چیزی را تایید نکرد ولی اشارات سنگینی به این موضوع داشت. می‌توان امیدوار بود به زودی و قبل از سفر به آندرومدا، یک بار دیگر داستان شپرد را تجربه کنیم.

Mass Effect: Andromeda در تاریخی نامعلوم در سال 2017  باری پلتفرم‌های PC، XOne و PS4 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا