اخبار بازی

احتمال دارد که سونی به بازی‌های زیر 60 فریم ریت VR اجازه عرضه ندهد

آقای Chris Norden، یکی از مهندس‌های سونی، در مورد PlayStation VR گفت که بازی‌های این هدست واقعیت مجازی، در صورتی اجازه برای عرضه دارند که دسته کم 60 فریت ریت بر ثانیه باشند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

او گفت که احتمال دارد سونی، به بازی‌هایی که زیر 60 فریم بر ثانیه بر روی این هدست اجرا شوند را اجازه‌ی عرضه ندهد زیرا نرخ فریم ریت بر ثانیه مهم‌ترین ویژگی برای تجربه‌ای لذت بخش با هدست واقعیت مجازی VR است.

«نرخ فریم ریت بر ثانیه بسیار مهم است. به هیچ وجه نباید بازی را زیر 60 فریم ریت بر ثانیه بسازید. اگز بازیی که بر روی VR افت فریم داشته باشد (فریم ریت تا 55 یا 51 کم شود) را بخواهید عرضه کنید، ما آن رد می‌کنیم و اجازه عرضه آن برای VR را نخواهیم داد. این را می‌دانم که در این مورد سخت گیری می‌کنیم اما در هیچ شرایطی بازی زیر 60 فریم ریت را قبول نمی‌کنیم.» ساخت بازی به صورت 60 فریم ریت آسان نیست اما در این مورد، از اهمیت بالایی برخوردار است. 

«چرا خودمان را گول بزنیم، این را به خوبی می‌دانیم که دست یافتن به نرخ 60 فریم ریت بر ثانیه واقعا سخت است و به هیچ وجه آسان نیست اما 60 فریم ریت، حداقل نرخ فریم ریت قابل قبول است و باید این را مد نظر داشته باشید.» 

PlayStation VR در ماه اکتبر به قیمت 400 دلار عرضه خواهد شد.

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا