اخبار بازی

احتمال حضور Benicio del Toro در ریبوت Predator

Benicio del Toro هنرپیشه توانمند و برنده‌ی اسکار که قرار است در فیلم Star Wars Episode VIII نیز ایفای نقش کند، در حال مذاکره برای بازی در ریبوت فیلم Predator است. با بازی سنتر همراه باشید.

 

به گزارش Deadline، جزئیات زیادی در مورد نقشی که del Toro بازی خواهد کرد وجود ندارد و مذاکرات در مراحل اولیه به سر می‌برند.

 

Del Toro پیش از این به خاطر بازی در فیلم Traffic اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرده بود و همچنین برای بازی در فیلم 21 Grams نیز نامزد دریافت اسکار شده بود. از دیگر فیلم‌های معروفی که del Toro در آنها ایفای نقش کرده می‌توان به The Usual Suspects، Guardians of the Galaxy و Sicario اشاره کرد و همچنین طبق شایعات قرار است در فیلم Star Wars Episode VIII نقش شخصیت منفی فیلم را ایفا کند.

 

فیلم جدید از سری Predator که The Predator نام داشته و یک ریبوت به حساب می‌آید، قرار است در تاریخ دوم مارچ 2018 منتشر شود و Shane Black (کارگردان فیلم‌های Iron Man 3 و The Nice Guys که در فیلم اصلی Predator در سال 1987 هم ایفای نقش کرده بود) کارگردانی آن را به عهده خواهد داشت.

 

Del Toro اولین هنرپیشه‌ایست که احتمال حضورش در The Predator وجود دارد. در ماه می Black عنوان کرده بود که انتخاب بازیگران فیلم با دقت بالایی انجام خواهد شد.

 

"ما قصد داریم گروهی از بازیگران را در مقابل هیولا (Predator) قرار دهیم که فکر می‌کنم از دیدنشان لذت ببرید."

 

به گفته Black به دست آوردن تعادل مناسب میان المان‌های مختلف فیلم، عامل مهمی در موفقیت آن خواهد بود. "اگر بتوانم چیزی که میخواهم را بسازم، The Predator بسیار ترسناک خواهد بود. همچنین امیدوارم بتوانم کمی چاشنی طنز هم مانند فیلم اصلی در نسخه ریبوت وارد کنم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا