اخبار بازی

احتمال برگزاری مراسم Xbox تا پیش از پایان سال

 

نمایشگاه «گیمزکام» اواخر این ماه در المان برگزار می‌شود. سونی و مایکروسافت، هیچ کدام در این نمایشگاه کنفرانس خبری نخواهند داشت. اما ظاهرا برنامه‌های دیگری در راه است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

نمایشگاه گیمزکام امسال بدون حضور کنفرانس‌های مایکروسافت و سونی تا چند روز دیگر دنبال خواهد شد. با توجه به برگزاری مراسم PSX که از طرف سونی در پایان سال اجرا می‌شود، نبود آن‌ها در گیمزکام کمی توجیه پذیر است. اما ظاهرا مایکروسافت هم برنامه‌هایی دارد.

آقای «فیل اسپنسر» رئیس اکس‌باکس طی توئیت در جواب طرفداران، گمانه‌زنی‌ها پیرامون برگزاری مراسمی برای اکس‌باکس را تا قبل از پایان سال جاری میلادی افزایش داد. البته پاسخ‌های اسپنسر تا حدودی مبهم بود. برای مثال وی طی توئیتی گفت: «من دوست دارم که برخی از طرفداران را ببینم.» در ادامه از وی سوال شد که آیا مراسمی همچون PSX، از طرف مایکروسافت برگزار خواهد شد یا خیر. اسپنسر جواب داد: «بله ما از این فرصت‌ها استفاده میکنیم. مانند مراسم رونمایی اکس‌باکس وان، مراسم X09 در اروپا و غیره.»

چیزی که مراسم PSX را فوق‌العاده کرده، حضور طرفدارن است. امیدواریم مایکروسافت هم برنامه چنین بچیند تا هر ساله کنفرانس و مراسم باشکوهی را برای اکس‌باکس نیز شاهد باشیم.

 

آپدیت: مایکروسافت تایید کرد که در «توکیو گیم شو» حضور نخواهد داشت و مراسمی را در ماه اکتبر برگزار خواهد کرد. فعلا اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا