اخبار بازی

اثر جدید از خالق مگامن: Mighty No. 9

خالق Mega Man آقای Keiji Inafune سرانجام از طریق Kickstarter خواسته هواداران را محقق کرده است و جدیدترین بازی اکشن دو بعدی خود را معرفی کرده اند.
بازی جدید Mighty No. 9 نام دارد که یک Mega Man نیست زیرا حقوق این بازی متعلق به Capcom است. اما کلیت و DNA این بازی همان است. استدیو آقای Inafune در Kickstarter به دنبال جمع آوری مبلغ 900,000 دلار است و این درحالی است که فقط در طی یک روز این بازی موفق به جمع آوری 600,000 دلار شده است.
در یک ویدئو آقای Inafune اشاره ای به Mega Man Legends 3 می کنند که قرار بود با همکاری هواداران ساخته شود منتهی لغو شد اما Mighty No. 9 روح کلی این بازی را دنبال خواهد کرد.
ایشان قول یک بازی کلاسیک با ایده های انقلابی جدید را داده اند. توضیحات بازی بدین شرح است: "شما می توانید در نقش Beck که نهمین ربات خط می باشد بازی کنید و او تنها کسی است که از یک ویروس کامپیوتری که باعث طغیان ماشین آلات در دنیا شده است مصون مانده. بدوید، بپرید، منفجر کنید و از 6 مرحله بگذرید (بسته به کشش پروژه در Kickstarter شاید بیشتر نیز خواهد شد ). شما می توانید از اسلحه ها و قابلیت هایی که از دشمنان دزدیده اید بهره ببرید تا دیگر Mighty ها نابود کنید و در آخر با شیطان بزرگ که سیاره را تحدید می کند مبارزه کنید."

این بازی در صورت موفقیت در Kickstarter بهار 2015 برای PC عرضه خواهد شد. انتشار این بازی برای دیگر پلتفرم ها بستگی به حمایت مردم دارد.
یک تصویر از بازی:

 src=https://media1.gameinformer.com/filestorage/CommunityServer.Components.SiteFiles/imagefeed/featured/comcept/mightyno9/kickstarterkeiji_610.jpg /></p><p>شباهت های Mighty No. 9 به Mega Man انکار ناپذیر است. تفاوت هایی مسلما وجود دارد اما جنبه هر دو یکی است. پیرامون این موضوع کمپانی Capcom تا به این لحظه برخوردی با آقای Inafune نداشته است.</p><p><a class=om-news-src href=http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2013/08/31/mega-man-creator-keiji-inafune-announces-kickstarter-project.aspx>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=آرش سعادتمند1392-06-11

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا