اخبار بازی

آینده‌ی سری Castlevania نامشخص است

تهیه کننده بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 آقای Dave Cox در طی گفتگویی که انجام داد اعلام کرد که هنوز هیچ تصمیمی برای این سری بعد از عرضه Lords of Shadow 2 گرفته نشده است. علاوه بر آن وی تائید کرد که بازی بعدی Mercury Steam یک IP جدید خواهد بود.
عنوان Casltevania: LoS 2 در زمستان سال آینده عرضه خواهد شد و بر اساس گفته‌های Dave Cox، هنوز تصمیمی بعد از انتشار این نسخه گرفته نشده است.
Dave Cox می‌گوید: "ما نمی‌دانیم که قرار است چه اتفاقی برای سری Casltevania بعد از انتشار LoS 2 بیفتد. اما ما امیدوار هستیم که این بازی به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم و یک محصول خوب را به افرادی بدهیم که قرار است بعد از ما بیایند و این سری را توسعه دهند."
در همایش Comic-Con آقای Dave Cox تائید کرد که عنوان بعدی Mercury Steam یک IP جدید است و به نظر می‌رسد که برای نسل بعد باشد. همچنین آن‌ها قرار نیست که سری Castlevania را توسعه دهند.
وی در صحبت‌های خود گفت: "وقتی که ما می‌گوییم کار خود را با Castlevania انجام داده‌ایم به خاطر این است که ما قصد داریم پیشرفت کنیم و شروع به ساخت یک پروژه‌ی جدید کنیم."
اگر قرار باشد که سری Castlevania در آینده توسعه یابد، آقای Dave Cox آرزو دارد که افراد و تهیه‌کننده جوان‌تر این سری را بدست بگیرند. هنوز نام هیچ استودیویی برای ساخت نسخه‌ی بعدی Castlevania برده نشده است.
گفتنی است که عنوان بعدی این سری یعنی Lords of Shadow 2 قرار است در زمستان سال آینده بر روی پلتفرم‌های PC، PS3 و Xbox 360 عرضه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا