اخبار بازی

آینده‌ی آیفون در سال 2018

با آنکه هنوز وضعیت و تغییرات آیفون در سال 2016 و 2017 در هاله‌ای از ابهام و تردید قرار دارد خبرهایی مختلفی از تغییرات عمده در تکنولوژی‌های آیفون در سال 2018 به گوش میرسد.

با توجه به اینکه هیچکدام از این موارد تایید شده نیستند اما میتوان انتظار داشت شاید بخشی از این شایعات در آینده به حقیقت بپیوندد.

بر اساس گفته‌ها اپل گوشی‌های 5.8 ایچی را وارد بازار خواهد کرد و این موبایلها بر خلاف گذشته از نمایشگرهای OLED استفاده خواهند کرد ،  تصاویری پویا‌تر و مصرف کمتر باتری از ویژگی‌های این صفحات نمایش هستند.

از سوی دیگر با وجود پردازنده‌ی A11 شاهد تغییرات و بهبود باتری نیز در نسل بعدی آیفون خواهیم بود.

همکاری LG و اپل نیز این گمانه‌ را ایجاد کرده که احتمالا iPhone از شارژرهای وایرلس پیشتیبانی کند در عین حال با توجه به تمرکز اپل برای نازک‌تر کردن هرچه بیشتر ضخامت آیفون شاید دیگر شاهد دکمه‌ی Home نیز در این گوشی نباشیم و مورد مهمتر آنکه با حذف احتمالی دکمه‌ی هوم اپل از اسکنرهای iris برای امنیت کاربران در گوشی‌های خود استفاده خواهد کرد ، تکنولوژی که پیشتر ماکروسافت از آن در تبلت سورفیس 4 و گوشی لومیا سری 950 استفاده کرد.

با اینکه تمام این تغییرات ارزشمند به نظر میرسند اما باید توجه داشت که اگر اپل در سال 2018 قصد استفاده از چنین امکاناتی را که امروزه به شکل متداولی در میان موبایلها در آمده را داشته باشد از جایگاهی که امروز در عرصه‌ی رقابتی با برند‌های دیگر دارد باز هم عقب‌تر خواهد ماند و این قطعا خبر خوبی برای طرفداران این کمپانی بزرگ نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا