اخبار بازی

آیا The Division هم به سرگذشت Watch Dogs دچار خواهد شد؟

امروز ویدیویی از عنوان در حال توسعه The Division در سطح اینترنت لیک شد که نشان دهنده افت کیفی این عنوان نسبت به نمایش‌های قبلی آن می‌شود. 

این ویدیو کوتاه با عنوان «آزمایش نسخه pre-alpha عنوان «The Division» بر روی Xbox One» توسط شعبه ایتالیا سایت VG247 منتشر شد. در کنار ویدیو تعدادی اسکرین‌شات هم منتشر شدند، که مربوط به همین نسخه pre-alpha می‌شوند. 

اما حال سوالی که پیش‌ می‌آید، آیا این ویدیو نشان دهنده کیفیت نهایی این عنوان خواهد بود؟ 
خوشبختانه برای گرفتن جواب لازم نیست منتظر بمانیم زیرا شرکت یوبی‌سافت در طی بیانیه‌ای در خصوص ویدیو منتشر شده، گفت:

«این عکس ها و ویدیو لیک شده با وضوح پایین [low resolution] مربوط به نسخه pre-alpha بازی می‌شوند. نسخه‌ای که مربوط به سازندگان بازی برای بررسی زیر ساخت‌های سرور های بازی در تنظیمات واقعی می‌شود. بخش وسیعی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های بازی در این نسخه حذف شده‌اند و به همین دلیل این نسخه نشان دهنده کیفیت نسخه نهایی این عنوان نخواهد بود. تیمی که وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارند، با تمرکز مشغول ساخت عنوانی هستند که بتواند بهترین تجربه را برای بازیکنان به ارمغان آورد و ما دیگر نمی‌توانیم صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری از این عنوان را در اختیار شما قرار دهیم.»

عنوان در حال توسعه «The Division» در طول کنفرانس E3 سال 2013 شرکت یوبی‌سافت معرفی شد. این عنوان در زمانی نامشخص در سال 2015 برای PC و کنسول‌های Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا