اخبار بازی

آیا GTA V عنوان CoD: MW4 را با شکست اقتصادی مواجه خواهد کرد؟

طبق پیشبینی ها، GTA V با فروش 18 میلیون نسخه، خواهد توانست سلطه دراز مدت Call Of Duty را از بین ببرد و فروش این عنوان، می‌تواند از نسخه بعدی سری CoD که احتمالا Call of Duty: Modern Warfare 4 خواهد بود، پیشی بگیرد.

Rockstar Games به تازگی تاریخ عرضه دقیق بازی را منتشر ساخت که نشان می‌دهد این بازی در تاریخ September 17 برای PS3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد. اگر پیش بینی ها درست از آب در آیند و GTA V واقعا 18 میلیون نسخه فروش کند، سود بسیار بزرگی به Take-Two خواهد رسید؛ همچنین این عامل باعث کاهش شدید فروش سری Call of Duty نیز می‌شود. لازم به ذکر است که سال گذشته، نسخه Black Ops 2 فروش کمتری نسبت به نسخه قبلی خود یعنی Modern Warfare 3 داشت و این عامل شانس GTA V را افزایش می‌دهد.

آقای Bhatia، آنالیزگر دنیای گیم در این مورد می‌گوید: "GTA V عنوانی است که همه منتظر آن هستیم و قطعا با انتشارش، شاهد حجوم مردم برای خرید بازی خواهیم بود؛ در این شرایط می‌توان میزان سود بازی و شرکت سازنده را پیش بینی کرد."

بودجه احتمالی ساخت بازی 137 میلیون دلار است و انتظار می‌رود که این نسخه فروشی بیش از یک میلیارد دلار را داشته باشد که سود واقعا خوبی برای Take-Two دارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا