اخبار بازی

آیا Devil May Cry 5 در حال ساخت است؟

هشت سال از عرضه «Devil May Cry 4» تاکنون گذشته است و در حال حاضر، طرفداران این فرانچایز خواهان قسمت پنجم از سری بازی‌های «Devil May Cry» هستند و اخیرا تصویر و عکس سلفی از موشن کپچرها و صدا پیشگان اصلی «DMC 4» منتشر شده که امکان دارد در حال کار بر پروسه ساخت «Devil May Cry 5» باشند. اما سازندگان آن و کپکام در سال گذشته، اعلام کرده بودند که مشغول ساخت DMC 5 نیستند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید. 

در این عکس، هر دو صدا پیشگان و بازیگرهای اصلی «DMC 4» در کنار یگدیگر حضور دارند اما نمی‌توان با قاطعیت این را گفت که در حال کار بر روی پروژه «DMC 5» باشند چرا که امکان دارد به عنوان دو دوست در کنار هم بوده و این عکس را گرفته باشند. اما با این حال، آن دو بازیگرها و موشن کپچرهای اصلی «DMC 4» بوده‌اند و در حال حاضر نیز به عنوان موشن کپچرهای یک بازی ناشناخته، کنار یکدیگر هستند پس امکان این که «DMC 5» در حال ساخت و توسعه باشند نیز وجود دارد. 

در حال حاضر، نسبت به صحت این شایعه اطمینانی وجود ندارد و ممکن است در مورد ساخت «DMC 5»، کاملا غلط باشد اما از طرفی دیگر، Reuben Langdon به عنوان موشن کپچر این فرانچایز از شناخته شده‌ترین آن‌ها است زیرا اون به عنوان شخصیت دانته در سریال «Devil May Cry The Abridged» و بازی‌های «DMC 3» و «DMC 4»، بازی کرده است و Johnny Bosch نیز به عنوان بازیگر و موشن کپچر شخصیت Nero، شناخته شده است. 

 

 src=https://www.upsara.com/images/zevg_devil-may-cry-5_-_copy.jpg /></a><br/>  </p><p><a class=om-news-src href=http://segmentnext.com/2016/03/14/devil-may-cry-5-development-didnt-even-know/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=.:BigBoss:.1394-12-25

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا