اخبار بازی

آیا Battletoads در دست ساخت است؟

امروز شرکت مایکروسافت کنفرانسی به مناسبت معرفی آخرین سیستم عامل Windows با عنوان Windows 10 در شهر ردموند ایالت واشنگتن ترتیب داده بود. Phil Spencer رییس بخش Xbox شرکت مایکروسافت هم یکی از حاضران این کنفرانس بود. 
Spencer در این کنفرانس در رابطه با بخش بازی ها و پیشرفت های Windows 10 و Xbox One صحبت کرد اما در این بین چیزی که خودنمایی می کرد، T-Shirt او بود که در جلوی آن لوگو عنوان محبوب Battletoads نقش بسته بود.
حال سایت Gamespot هم بیکار نبوده و از Phil Spencer در خصوص T-Shirt که امروز بر تن کرده بود، پرسیده است. آیا پوشیدن T-shirt با لوگو Battletoads  نشانه ای برای معرفی شماره جدید این عنوان است؟
Spencer: "من فکر نمی کنم تا الان T-Shirt پوشیده باشم که الکی و بی ربط باشه. من تمایلی هم به انجام این کار ندارم." 

اگر به یاد داشته باشید، در گذشته هم Phil Spencer  دست به انجام چنین حرکتی زده بود. حضور او با T-shirt بازی Crackdown در برنامه Jimmy Fallon و T-shirt مربوط به استودیو Playdead در E3 که هر دو منجر به معرفی شماره سوم Crackdown و Inside عنوان جدید استودیو Playdead شد.

البته این تمام ماجرا نیست. در ماه نوامبر سال 2014 هم شرکت مایکروسافت علامت تجاری عنوان Battletoads را ثبت کرد. هر چند که این کمپانی تا به امروز درباره این عنوان هیچ حرفی نزده است.

عنوان Battletoads  در سال 1991 توسط استودیو Rare ساخته و برای کنسول NES منتشر شد. در سال 2002 شرکت مایکروسافت استودیو Rare را خرید و تا به امروز هم خبری از عنوان Battletoads  نشده است. 
در آخر هم باید به این نکته اشاره کرده که استودیو Rare چند هفته گذشته اعلام کرده بود، سال 2015، سال بسیار بزرگی برای این استودیو است.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا