اخبار بازی

آیا سری Uncharted بدون Naughty Dog ادامه می​یابد؟

«Jim Ryan» مدیرعامل «Sony Computer Entertainment Europe» در آخرین مصاحبه خود، در مورد ادامه یافتن سری «Uncharted» بدون استدیو «Naughty Dog» صحبت هایی کرده است. در ادامه با بازیسنتر همراه باشید.

Jim Ryan طی مصاحبه ای با سایت «Eurogamer» در طول «Paris Games Week» گفت: «آنچارتد IP است که بسیار به سازندگانش​(ناتی داگ) وابسته بوده، و این وابستگی چیزی است که بازی را کاملا ویژه کرده و از بین بردنش یک قدم بسیار دشوار خواهد بود.»

ناتی داگ بارها اعلام کرده است که آنچارتد 4 آخرین بازی از این سری خواهد بود که آنها توسعه میدهند، با اینحال عدم مشارکت آنها در عناوین آینده این سری هنوز مشخص نیست و طبق صحبت های Ryan میتوان به ادامه یافتن این سری امیدوارد بود.

«Neil Druckmann» یکی از سازندگان اصلی بازی، در ماه October گفت، آنچارتد 4 نشان​ دهنده به اتمام رسیدن عهد آنها به عنوان استدیو سازنده، با این سری خواهد بود.

قبل از آن، «Kurt Margenau» طراح ارشد بازی، اشاره کرده بود که آنچارتد 4 آخرین بازی از این سری خواهد بود که در آن «Nathan Drake» (شخصیت اصلی سری های قبل) حضور خواهد داشت: «آنچارتد 4 آخرین فصل از داستان Nathan Drake خواهد بود و ما این امر را به بهترین شکل ممکن انجام میدهیم و طرفداران را خوشحال خواهیم کرد.»

چندی پیش فروش این سری از مرز 21 میلیون نسخه گذشت و درحال حاضر فیلم سینمایی بر اساس این فرنچایز درحال ساخت است.

از استدیو ناتی داگ انتظار میرود که بعد از اتمام ساخت آنچارتد 4، به سری «The Last of Us» برگردد. «Nolan North» صداپیشه Drake و یکی از کارکترهای TLOU به این موضوع اشاره کرده بود که ادامه این سری درحال ساخت است. Druckmann در همین راستا، تصریح کرد که یک نمونه اولیه از TLOU 2 ساخته شده است ولی، درحال حاضر TLOU 2 درحال توسعه نیست: «قبل از اینکه من و Bruce(یکی دیگر از سازندگان اصلی) کارمان را بر روی آنچارتد 4 شروع کنیم، درحال بررسی کردن ایده های مختلف برای TLOU 2 و کاراکترها بودیم و یک نمونه اولیه از ایده هایمان ساختیم، من فکر میکنم منظور Nolan North کار بر روی همین ایده ها بود، درحال حاضر هیچ برنامه ای تا اتمام ساخت آنچارتد 4 نداریم و احتمالا تا چندین ماه بعد از آن نمیدانیم که بر روی چه عنوانی کار خواهیم کرد.»

سونی تایید کرده است که Uncharted 4: A Thief's End در 18 March سال 2016 میلادی عرضه خواهد شد. همچنین بتا مولتی پلیر آنچارتد 4 در 4 December شروع می​شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا