اخبار بازی

آیا ساخت بخش داستانی Killzone: Shadow Fall به پایان رسیده است؟

روز گذشته کارگردان بازی Killzone: Shadow Fall آقای Steven Ter Heide که در حال حاضر در حال ساخت بازی جدیدی برای PS4 می‌باشد در صفحه توئیتر خود نوشت: "در یک، شنبه‌ی آرام در حال بازی کردن بخش داستانی Killzone: Shadow Fall هستم."
البته پس از این که این بیانیه منتشر شد، سریعاً این اعلامیه به همراه چندین بیانیه‌ی دیگر از صفحه توئیتر پاک شدند و این قضیه باعث شد که سئوالاتی را در ذهن بازیکنان بوجود آید. هنوز مشخص نشده است که آیا واقعاً بخش داستانی این بازی به پایان رسیده است یا Steven Ter Heide فقط قصد جلب توجه داشته است. ممکن است وی از روی عصبانیت این توئیت را گذاشته است. زیرا این روزها توجهات زیادی به او و عنوان Killzone: Shadow Fall می‌شود.
او همچنین گفت: "من فقط در حال بازی کردن بودم و فکر می‌کنم که این بازی به خوبی ساخته شده است و من نمی‌توانم برای به نمایش در آوردن این بازی برای شما صبر کنم."
گمان‌های زیادی مبنی بر این است که آقای Ter Heide بیشتر از آن چیزی که تصمیم داشته است، صحبت کرده است و در آخر تصمیم گرفته است که توئیت‌های خود را پاک کند. به هر حال این قضیه جالب است زیرا در همایش سونی در تاریخ 20 فوریه، ما شاهد معرفی این عنوان بودیم و این قضیه بیانگر این بود آن چه که ما در این همایش دیدیم، شاهد اجرای این بازی روی یک Dev Kit قدیمی بودیم که اکنون پایان رسیده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا