اخبار بازی

آیا بیلیزارد در حال ساخت Diablo جدید است؟

feat-co-op-diablo-iii-ps3-gameplay.jpeg

چهار سال ار عرضه‌ی «Diablo III» می‌گذرد و طرفداران امیدوار هستند تا نسخه جدید «Diablo» در راه عرضه باشد. اخیرا نشانه‌ی دیگری از اینکه بلیزارد در حال کار بر روی پروژه «Diablo» است، دستگیرمان شد. این کمپانی، یک لیست درخواست کار را ارسال کرده است که در آن نیازمند یک کارگردان برای "ساخت و هدایت فرانچایز «Diablo» به سوی آینده [احتمالا با المان‌ها و استانداردهای جدید و روز]" هستند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

محل کار نیز در مرکز اصلی بلیزارد یعنی اروین کالیفرنیا واقع شده است و لیست درخواست کار، در ابن هفته منتشر شده است. بنابر BlizzPro، این لیست کسی را می‌خواهد که مهارت‌های عالی در ارتباطات، تجربه‌ی ثابت شده در خلاقیت، توانایی قوی در جهت طراحی سیستم و در نهایت، سابقه‌ی درخشانی در شیپ و عرضه کردن بازی‌های AAA را داشته باشد. 

این نشان می‌دهد که بیلیزاد، شخص جدیدی را برای پروژه بعدی «Diablo» می‌خواهد اما دقیقا مشخص نیست که به چه صورت ممکن است باشد. به هر حال ممکن است که بیلیزارد قصد داشته باشد تا بسته الحاقی جدیدی را برای «Diablo III» عرضه کند و یا حتی پروژه مربوط به یک عنوان فرعی از «Diablo» باشد. آقای Josh Mosqueira، کارگردان «Diablo III» است و اگر بیلیزارد یک کارگردان جدید را استخدام کند، معلوم نیست که چه اتفاقی بر سر سمت او خواهد افتاد. آقای Leonard Boyarsky [طراح Diablo III] اوایل امسال، بیلیزارد را ترک کرده بود و کارگردان نسخه قبلی «Diablo III» [قبل از Mosquiera] نیز این ماه کمپانی را ترک کرد. 

این اولین نشانه‌ مربوط به ساخت «Diablo» توسط بیلیزاد، نیست. چرا که قبلا این کمپانی، در حال استخدام کارگردان هنری برای یک پروژه معرفی نشده مربوط به دنیای «Diablo» بود. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا