اخبار بازی

آیا بالاخره Assassin’ s Creed را در ژاپن میبینیم؟!

آیا نسخه بعدی AC اساسین‌ها و نینجاها را با هم به نمایش میگذارد؟!

یکی از طرفداران پروپاقرص این فرنچایز با نگاه دقیقی بر عکس‌های مربوط به آرت بوک AC4 : Black Flag به موضوعی پی برده است که هر‌کسی قادر به درک آن نیست،مگر آنکه واقعا طرفدار این سری باشید.

 

Cornik22 که یکی از اعضای فروم Ubisoft است در قسمتی از آرت بوک رسمی این بازی متوجه عکسی از ساختمان شرکت Abstergo در زمان حال شده است که درون دیوارهای آن نگاره‌هایی از ساختمان مربوط به این فرنچایز نمایان است و راهنمای خوبی برای درک ادامه‌ی راه این عنوان است.

این دیوار توسط خطوطی بی‌مبنا از یکدیگر جدا شده‌ است و تنها 6 قسمت از آن‌ها دارای تصویر است و بقیه خالی هستند. یکی از این شش قسمت نمایانگر The Santa Maria del Fiore در فلورانس است و آن را در AC II مشاهده کردیم،دیگری کلیسای نوتردامی را نشان میدهد که در AC : Unity نقش پررنگی داشت و همچنین ساعت Big Ben را داریم که احتمالا اواخر امسال در AC : Victory حضور خواهد داشت.

یکی از تصاویر به علت کوچک بودن غیر قابل تشخیص است و تنها دو قسمت دیگر میماند؛یکی از آنها مکانی را به تصویر میکشد که شباهت بسیار زیادی به کلیسا دارد و ممکن است این مکان به اولین بازی از این سری و یا حتی AC III اشاره‌ای داشته باشد. و اما آخرین تصویر،چیزی را نشان میدهد که بی شباهت به معبدی چینی،ژاپنی و یا حتی اندونزیایی نیست. چیزی که تا به حال به مانند آن را در این سری تجربه نکرده‌ایم.

انتظار میرود این عنوان توسط یوبی‌سافت مونترال ساخته شود،زیرا بازی AC : Victory توسط شعبه کبک یوبی‌سافت در حال توسعه است و در اواخر سال 2015 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا