اخبار بازی

آیا این صدای پای بازی Crysis 3 است که به گوش می‌رسد؟


در طی جدیدترین بیانیه‌ای که شرکت بزرگ EA در بخش موقعیت‌ها شغلی خود ایجاد کرده است شاهد آن هستیم که این شرکت با استودیو Crytek Frankfurt که مسئول خلق بازی Crysis 2 بودند در حال همکاری برای ساخت یک عنوان جدید هستند.
طبق لیست کاری که EA آن را عنوان کرده است، این شرکت به دنبال افرادی با قابلیت در بخش کارگردانی ویدئویی می‌باشد. طبق این اگهی، این فرد یا افراد برای شرکت کرایتک باید مشغول کار شوند و از دانش استفاده از موتور CryEngine نیز برخوردار باشند. این در حالی است که اگر ما نگاهی به دیگر از شعبات استودیو کرایتک بیندازیم شاهد آن خواهیم بود که استودیوهای این شرکت همگی مشغول ساخت عناوین خود هستند، مثال؛ استودیو Crytek بخش UK این شرکت در حال حاضر مشغول ساخت بازی Homefront 2 برای شرکت THQ است و این شایعه که این استودیو به ساخت بازی TimeSplitters 4 دست بزند نیز به گوش می‌رسد؛ در دیگر سو نیز بخش سئول این استودیو سرگرم ساخت شوتری با نام Warface می‌باشد که گفته می‌شود در سال جاری انتشار یابد. با این تفاسیل آیا این امکان وجود دارد که استودیو کرایتک بخش فرانکفورد، مشغول ساخت Crysis 3 باشد؟ جواب این سوال را زمان به ما خواهد داد.
متاسفانه از این اگهی به نکات زیادی نمی‌توان اشاره کرد ولی این امکان وجود دارد بعد از موفقیت‌های دو سری قبل بازی Crysis و Crysis 2 ما شاهد ساخت سری سوم این بازی یعنی Crysis 3 باشیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا