اخبار بازی

آنچه Kojima از کنسول های نسل بعد می خواهد

هیدئو کوجیما کسی است که در بکارگیری کنسول ها بیش از محدودیت های سخت افزاریشان، تبحر خاصی دارد و در کنسول های PS2، PS3 و حتی PSP این قابلیتش را اثبات نموده است.

وی در گفتگویی که با Hip Hop Gamer داشته به بیان سطح انتظاراتش از سخت افزار های نسل بعد  پرداخته و معتقد است که تعامل پذیری  و برقراری ارتباط با سایر سخت افزار ها یکی از فاکتورهایی است که موجب برتری یک کنسول نسبت به سایر رقبایش می شود.

او می گوید که کنسول ها باید  این قابلیت را داشته باشند که با تلفن ها، تبلت ها و سایر دستگاه ها ارتباط برقرار کنند، حتی با یخچال شما ! و قادر باشند که توانایی تعامل پذیریشان را با هر محصولی که ممکن است متناسب با آنها در بازار عرضه شود، ارائه نمایند. و در ادامه همان طوری که انتظار می رفت از پاسخ دادن به باقی سوال هایی که در مورد توقعاتش از نسل بعدی کنسول ها بود، طفره  رفت.

او در مصاحبه به زبان ژاپنی صحبت می کرد و مترجم وی پاسخ هایش را به انگلیسی ترجمه می نمود؛ اما به نظر می رسد که او انگلیسی را به خوبی می داند ولی بعد از به سخره گرفتن مراسم  VGA امسال، احتمالا وی در آینده هم بیشتر به زبان ژاپنی صحبت خواهد کرد!

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا