اخبار بازی

آمازون، The Last of Us را به عنوان بهترین بازی سال برگزید

آمازون که یک خرده فروش عظیم آنلاین است، لیست برترین بازی‌های ویدئویی سال را از نگاه خود، منتشر کرد که The Last of Us از Naughty Dog توانست مقام اول در این لیست را به خود اختصاص دهد.

 

آمازون می‌نویسد: "این آخرین مشاجره در مورد قبول بازی‌های ویدئویی به عنوان یک هنر است. اگرچه مقایسه آن‌ها کار نسبتا دشواری است اما وقتی سخن از یک بازی بسیار غنی در ضمینه شخصیت پردازی و القای غم و اندوه همانند The Last of Us در میان باشد، دیگر کار زیاد سختی نخواهد بود."

 

"Ellie و Joel دو نفر از با مهارت ترین شخصیت ها در این رمان مشهور مدرن هستند. هر دویشان با یک تهدید همیشگی رو به رو هستند و با آن خو گرفته اند، که این تهدید با مکانیزم پرمخاطره بازی و گیم پلی غنی و واکنش پذیر آن به اوج خود می‌رسد.

 

The Last of Us با آمیختن داستان‌سرایی سینمایی با کیفیت و خاص خود، و طرح داستان و شخصیت های گیرا، به همراه مکانیزم کنترل شخصیت کمیاب و ناب خود توانست نه تنها در این لیست، مقام اول را از آن خود کند، بلکه در تاریخ نیز ماندگار مانده و جای خود را محکم کند."

 

همان‌گونه که می‌دانید این بازی توسط Naughty Dog و انحصارا برای PS3 ساخته شده بود و در تاریخ 14 ژوئن 2013 منتشر شد که توانست نمرات بسیار خوبی از منتقدان سایت ها بگیرد.

 

البته در اول کار، این لیست تا 40 عنوان ادامه داشت که آمازون آن‌ها را به 10 عنوان کاهش داده است:

 

  1. The Last of Us
  2. Rogue Legacy
  3. The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
  4. Tearaway
  5. Grand Theft Auto V
  6. Bioshock Infinite
  7. Rayman Legends
  8. Divekick
  9. Super Mario 3D World
  10. Ni No Kuni: Wrath of the White Witch

 

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا