اخبار بازی

آمار پیش خرید Xbox One همانند PS4 است – جزئیات قابلیت Snap

کمپانی سونی به خاطر آمار خوب و بالا پیش خرید کنسول نسل هشتم این شرکت یعنی PlayStation 4 به خود می بالد و حتی اعلام کرده بود که رقم آن به چیزی بیشتر از 1 میلیون دستگاه است. با این حال ما اطلاعات زیادی از وضعیت Xbox One و پیش خرید ها نداریم تا اینکه به تازگی یکی از سازندگان در Reddit به این موضوع پاسخ داده است.
ایشان در رابطه با پیش خریدها گفته اند: "زمانی که از آمار پیش خرید PS4 که حدود 1.5 میلیون دستگاه بود مطلع شدم، درباره آن تامل نکردم. ما آمار پیش خریدها را در حال حاضر و بنا به دلایلی اعلام نمی کنیم اما میدانم که آمار ما نیز مشابه همین است. خودتان را درگیر آمار و ارقام ناشران نکنید. در آخر بازی هایی که شما تجربه می کنید مهم است. کدام بازی را مردم مدام تکرار می کنند؟ سراغ آن بروید. نگاهی به لیست عناوین انحصاری هر دو کنسول داشته باشید. خیلی کنجکاو هستم که بدانم مایکروسافت چگونه میخواد تمامی خرید ها در روز اول را پاسخ گو باشد."

سازنده مذکور همچنین درباره قابلیت Snap در Xbox One نیز صحبت کردند و گفته اند: "قابلیت Snap به دو روش قابل اجرا است. یکی اینکه با کنترلر در صفحه Home گزینه ‘Snap an app’ را انتخاب کنید. با این کار لیست برنامه هایی که از Snap پشتیبانی می کنند نمایان خواهد شد. راه دیگر فرمان صوتی ‘Xbox, snap X’ است. اکثر برنامه هایی که در روز اول عرضه می آید از این قابلیت پشتبانی می کنند اما نه همه آنها. برخی هم فقط طوری طراحی شده اند که به صورت snap اجرا شوند. استدیوهای خارجی در آینده با ساخت برنامه های خود، می توانند این قابلیت را نیز قرار دهند که از snap پشتیبانی کند. فعال بودن قابلیت snap در بازی ها امکان پذیر نیست. حتی اگر خود سازنده ها بخواهند. چیزی که MajorNelson تایید کرده اند این است که هنگام snap یک برنامه، به صورت خودکار تمرکز بر روی آن می رود. شما می توانید با دوبار فشردن دکمه مرکزی، بین برنامه یا بازی اصلی که در حال اجرا بود جابجا شوید. به عنوان مثال شما دارید بازی می کنید. با گفتن ‘Xbox snap Internet Explorer’ کنترلر شما به سراغ مرورگر ذکر شده خواهد رفت نه بازی. دکمه مرکزی را دوبار بزنید تا به بازی برگردید."

Xbox One برای 13 کشور در 22 نوامبر عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا