اخبار بازی

آقای David Cage: هنوز قدرت کامل کنسول PS3 را ندیده‌اید.

بیش از نیم دهه است که از عمر کنسول معروف PlayStation 3 می‌گذرد، در طی این سالها معدودی عناوینی را شاهد بودیم که بتوانند از تمام قدرت این کنسول استفاده و بهر بگیرند. در شرایط موجود و پایین بودن کیفیت برخی بازی‌های نسل حاضر ما شاهد زمزهایی بر آمدن کنسول‌های نسل بعد هستیم؛ حال آیا سازندگان بازی انگونه که باید و شاید توانسته‌اند از تمام قدرت کنسول‌های موجود بهره گیرند؟ در همین راستا اقای David Cage کارگردان موفق بازی زیبای Heavy Rain در طی مصاحبه‌ای که داشت در مورد کنسول شرکت سونی یعنی PS3 سخن گفت و قدرت این کنسول را بسیار بالا خواند. وی در ادامه حرف خود چنین اذعان کرد:


"از اینکه ببینیم کنسول PS3 قادر به انجام چه کارها و چه توانایی‌های است بسیار دور هستیم، این کنسول بسیار قدرتمند می‌باشد و در آینده نه چندان دور وقتی گیمرها ببینند این کنسول قادر است چه کارهایی را انجام دهد بسیار شگفت زده خواهند شد."

با پاسخ بالا این سوال پیش می‌آید که وقتی کنسولی به این قدرتمندی را پیش رو روی خود داریم پس چرا سازندگان بازی از تمام قدرتش استفاده نمی‌کنند؟ جواب این سوال را باز آقای David Cage می‌دهد.

" جواب این سوال کمی پیچیده است، هر سازنده راه متفاوتی را برای استفاده از سخت افزار مورد نظر خود انتخاب می‌کند؛ به عنوان مثال ما تمام حواس خود را در بخش‌ نور، روشنایی و تصاویر نزدیک معطوف می‌کنیم که بسیار هم برای ما مهم می‌باشند ولی دیگر سازندگان بیشتر به مناظر و دور نماها توجه دارند که باید این امر را نیز بپذیریم که سازندگان مختلف دیدگاه مختلفی برای استفاده از سخت افزار مورد نظر خود دارند."

حال باید دید استودیو Quantic Dream با فن اوری جدید خود و قدرت PS3 دست به چه کارهایی بزرگی خواهد زد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا