اخبار بازی

آزادی شما در Rage یک اصل نیست !

آقای Todd Hollenshead رییس شرکت معظم Id software طی مصاحبه ای که با Gamasutra انجام داده است نکاتی را بیان میکند که مطمئنا رفع کننده ی برخی ابهامات پیرامون عنوان تازه منتشر شده ی Rage خواهد بود ، وی در این مصاحبه گفت : 

 

" Rage عنوانی نیست که شما در آن به اکتشافات طولانی و عمیق دست بزنید و اصلا برای این هم طراحی نشده است ! محیط های وسیعی که ما طراحی کرده ایم بستری است برای نبردهای شما و تلاش برای زنده ماندن نه جستجو های همراه با آرامش ، ما در نیازی نمیبینیم در عنوانی مانند Rage محیط ها را پر از اشیاء مخفی کنیم و شما را مجبور به کنکاش در آن ! این یک عنوان شوتر است . " 

وی همچنین افزود : 

" روش پیشروی شما در بازی اینگونه است که برای طی کردن مسیر گیم پلی A تا B می توانید راه ها و شرایط مختلفی را تجربه کنید اما ما همچنان با صراحت اعلام میکنیم شما با یک شوتر خطی طرف هستید ک البته امکان خلق تجربیات خاصی را به شما خواهد ."

" انتخاب های داستانی نیز از بین چند انتخاب اصلی رقم خواهند خورد ولی این بدین معنا نیست که شما هرجور مایلید بازی را به پایان برسانید ، این چیزی نیست که ما در Id به آن معتقد باشیم ، ما در Rage به شما قول میدهیم هیچ گاه شما را مجبور به طی کردن مسیرهای تکراری نخواهیم کرد و البته این تصمیم شماست که یا Buggy های خودتان از جاده برای چندین بار لذت ببرید و مهم تر از همه فراموش نکنید Rage یک شوتر است . 

Rage امروز در سراسر جهان برای هر سه پلتفورم PC ، PS3 و XBOX 360 منتشر شد و به انتظار چندین ساله ی هواداران شرکت محبوب Id پایان داد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا