اخبار بازی

یوبی‌سافت حاضر است با خرسندی، عرضه سالانه Assassin’s Creed را متوقف کند

 

ناشر Assassin’s Creed یعنی Ubisoft، گفته است که همانند به تاخیر انداختن Watch Dogs و یا بازنگری در مورد Rainbow Six: Patriots هیچ مشکلی برای به تاخیر انداختن و در واقع، عرضه نکردن سالیانه سری Assassin's Creed به جهت تضمین سطح بالای کیفیت آن ندارد.

 

همان‌گونه که اطلاع دارید، اخیرا مشخص شده که ایده ساخت Watch Dogs از طرحی از نسخه پیش ساخته Driver که لغو شده بوده، بازیابی و به وجود آمده است.

 

حال، رئیس بخش آمریکای شمالی یوبی‌‌سافت، در مصاحبه ای با IGN، اذعان داشته: "اگر ببینیم که ساخت عنوانی از سری Assassin’s Creed هفتاد درصدش کامل شده ]برای عرضه سالیانه[ ما آن را برای عرضه ارسال نخواهیم کرد، چرا که این کار به فرنچایز آسیب خواهد زد."

 

وی ادامه می‌دهد: "من نمی‌خواهم برایتان نام محصولات را ذکر کنم، چون می‌دانم همان طور که من با آن‌ها آشنا هستم، شما نیز هستید، اما اگر آدم بخواهد کار ساخت یک بازی را تنها تا 70 درصد ادامه بدهد، حتی در مورد عنواین و فرانچایز های بزرگ، بالاخره مردم نظرشان در مورد فرانچایز مذکور تغییر کرده و دیگر آن‌ را نخواهند خرید.

 

30 میلیون نفر یا بیشتر هستند که Grand Theft Auto را بازی کرده اند. سال پیش نیز اگر بخواهیم یک عدد رُند استفاده کنیم، 10 میلیون نفر بودند که Assassin’s Creed بازی می‌کردند. زمانی که ما سال بعد دوباره با یک Assassin’s Creed برگردیم، 10 میلیون نفر کاملا جدید دیگر هستند که می‌خواهند این عنوان جدید را به خاطر داشتن داستانی جدید، یا مبارزات دریایی جدید و دزدان دریایی، تجربه کنند. بهرحال گیم پلی بازی نسبت به سال قبل، حتی بیشتر هم تغییر کرده است."

 

وی در آخر، افزود: "شما [سازندگان] یک عنوان جدید عرضه می‌کنید، اما علاوه بر تازه و جدید بودن، این عنوان باید کیفیت لازم را نیز داشته باشد. افراد زیادی هستند که می‌توانند بازی‌تان را تجربه کنند. ما طرفدارانی داریم که به این سری بازگشته اند و ما از آن‌ها خیلی سپاسگذاریم، زیرا فکر می‌کنیم که داریم یک بازی خوب به آن‌ها تحویل می‌دهیم، تا بازی کنند و آن ها نیز با خریدن بازی از ما تشکر می‌کنند. اما هنوز افراد بیشتری هستند که می‌توان به آن ها بازی فروخت."

 

 

آیا احساس می‌کنید که Ubisoft Montreal قصدش از این گفته ها، مقایسه Assassin’s Creed 4: Black Flag با عناوین قبلی این سری بوده است؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا